Magazine Based On Guided Inquiry-An Innovation to Overcome Natural Science Learning Difficulties in Elementary Schools

Authors

  • Ika Maryani Ahmad Dahlan University, Indonesia
  • Nurul Wahyu Lestari Ahmad Dahlan University, Indonesia
  • Much. Fuad Saifuddin Ahmad Dahlan University, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2019.136.4

Pagrindiniai žodžiai:

mokslo žurnalas, koordinuotas tyrinėjimas, pradinė mokykla

Santrauka

Mokinių nesugebėjimas suprasti labai sudėtingą dalyko medžiagą sukelia daugiausia problemų. Vienas iš būdų sumažinti šiuos sunkumus – įdiegti mokymosi žiniasklaidos priemonę, kuri mokytojams padėtų lengvai perteikti abstrakčią ir sudėtingą dalyko medžiagą. Tikimasi, kad tokia priemonė pradinėse mokyklose leis sukurti prasmingą mokymuisi aplinką, kuri dėl tinkamų mokymosi metodų, siejamų su įdomia žiniasklaida, gali padėti mokiniams lengvai suprasti mokytojo aiškinimus. Tyrimas, kaip svarbi tyrinėjimo proceso dalis, išryškina kritinio ir analitinio mąstymo įgūdžius, kurie yra svarbūs aktyviam mokinių dalyvavimui mokymosi procese. Šis tyrimas buvo atliktas tam, kad remiantis koordinuotu tyrinėjimu pagal Hannafino ir Pecko modelį būtų sukurtas žurnalas pradinės mokyklos penktokams; tai pagerintų mokinių gamtos mokslų temų supratimą. Duomenys surinkti naudojant klausimynus, interviu, testus bei išanalizuoti naudojant aprašomąją statistiką ir interaktyvią kokybinę analizę. Ekspertų vertinimai bei mokinių supratimo vidurkis prieš intervenciją ir po jos rodo, kad išleistus mokslo žurnalus galima naudoti kaip mokomąją informacinę priemonę, siekiant įveikti mokymosi sunkumus ir pagerinti mokinių supratimą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2019-12-20

Kaip cituoti

Maryani, I., Lestari, N. W., & Saifuddin, M. F. (2019). Magazine Based On Guided Inquiry-An Innovation to Overcome Natural Science Learning Difficulties in Elementary Schools. Pedagogy / Pedagogika, 136(4), 51–66. https://doi.org/10.15823/p.2019.136.4

Numeris

Skyriai

Straipsniai