Studentų akademinės motyvacijos pokyčiai ir jų sąsajos su akademiniais pasiekimais, pasitenkinimu studijomis bei psichologine gerove

Authors

  • Mindaugas Rugevičius Klaipėdos universitetas
  • Antanas Kairys Vilniaus universitetas
  • Ramutė Čepienė Klaipėdos universitetas
  • Audronė Liniauskaitė Klaipėdos universitetas
  • Liana Brazdeikienė Klaipėdos universitetas
  • Povilas Žakaitis Klaipėdos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2020.137.1

Pagrindiniai žodžiai:

akademinė motyvacija, psichologinė gerovė, pasitenkinimas studijomis, akademiniai pasiekimai

Santrauka

Straipsnyje pristatomi studentų akademinės motyvacijos, pasitenkinimo studijomis ir psichologinės gerovės pokyčiai vienerių metų laikotarpiu. Per metus akademinė motyvacija pablogėjo, o jos pokyčiai pasižymėjo labai dideliais individualiais skirtumais. Akademinės motyvacijos, pasitenkinimo studijomis ir psichologinės gerovės pokyčiai yra tarpusavyje susiję. Motyvacijos pokyčiai leidžia prognozuoti pasitenkinimą studijomis ir psichologinę gerovę, tačiau nėra susiję su akademiniais pasiekimais.

Atsisiuntimai

Publikuota

2020-06-04

Kaip cituoti

Rugevičius, M., Kairys, A., Čepienė, R. ., Liniauskaitė, A., Brazdeikienė, L., & Žakaitis, P. (2020). Studentų akademinės motyvacijos pokyčiai ir jų sąsajos su akademiniais pasiekimais, pasitenkinimu studijomis bei psichologine gerove. Pedagogika / Pedagogy, 137(1), 5–24. https://doi.org/10.15823/p.2020.137.1

Numeris

Skyriai

Straipsniai