Studentų akademinės motyvacijos pokyčiai ir jų sąsajos su akademiniais pasiekimais, pasitenkinimu studijomis bei psichologine gerove
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.137.1Pagrindiniai žodžiai:
akademinė motyvacija, psichologinė gerovė, pasitenkinimas studijomis, akademiniai pasiekimaiSantrauka
Straipsnyje pristatomi studentų akademinės motyvacijos, pasitenkinimo studijomis ir psichologinės gerovės pokyčiai vienerių metų laikotarpiu. Per metus akademinė motyvacija pablogėjo, o jos pokyčiai pasižymėjo labai dideliais individualiais skirtumais. Akademinės motyvacijos, pasitenkinimo studijomis ir psichologinės gerovės pokyčiai yra tarpusavyje susiję. Motyvacijos pokyčiai leidžia prognozuoti pasitenkinimą studijomis ir psichologinę gerovę, tačiau nėra susiję su akademiniais pasiekimais.
Atsisiuntimai
Publikuota
2020-06-04
Kaip cituoti
Rugevičius, M., Kairys, A., Čepienė, R. ., Liniauskaitė, A., Brazdeikienė, L., & Žakaitis, P. (2020). Studentų akademinės motyvacijos pokyčiai ir jų sąsajos su akademiniais pasiekimais, pasitenkinimu studijomis bei psichologine gerove. Pedagogika / Pedagogy, 137(1), 5–24. https://doi.org/10.15823/p.2020.137.1
Numeris
Skyriai
Straipsniai