Bendrojo ugdymo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo sėkmę lemiantys veiksniai: Lietuvos atvejis
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.137.6Pagrindiniai žodžiai:
bendrojo ugdymo mokykla, bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės vertinimas, bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės įsivertinimas, bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės išorinis vertinimasSantrauka
Straipsnyje, taikant atvejo tyrimo strategiją, nagrinėjama problema - kokie veiksniai lemia bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo sėkmę, nes mokslinių tyrimų duomenys rodo, kad ne visuomet veiklos kokybės įsivertinimo proceso esmė yra suvokiama, neretai bendrojo ugdymo mokyklose veiklos atliekamos formaliai, neįsigilinant į prasmę. Lietuvoje atliekami bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimai rodo, kad Lietuvoje yra skleistinos patirties.
Atlikus tyrimą formuluojamos išvados, kad pagrindiniai bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo sėkmę lemiantys veiksniai yra tikslingas ir aiškiai organizuotas įsivertinimo procesas, prasmingas ir savalaikis įsivertinimo metu gautų duomenų įvairiapusis panaudojimas, siekis daryti poveikį organizacijos vystymuisi atliepiant kaitos iššūkius.
.