Komandinio mokymo(si) strategijos adaptavimo galimybės Lietuvos universitetinėse bakalauro studijose
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.137.2Pagrindiniai žodžiai:
komandinis mokymas(is), komandinio mokymo(si) strategija, aukštasis mokslas, organizacinė elgsenaSantrauka
Straipsnyje aptariama komandinio mokymo(si) strategijos taikymo galimybės Lietuvos universitetinėse bakalauro studijose. Ši strategija pasirinkta dėl jos populiarumą lėmusio teigiamo poveikio studentų pasiekimams, didesnės studentų motyvacijos, gilesnio įsitraukimo į studijų procesą, o svarbiausia, kad jos taikymas suteikia galimybę studentams įgyti kompetencijų, būtinų šiuolaikinėje darbo rinkoje. Žvalgomojo eksperimento metu išskirti pagrindiniai elementai, lemiantys sėkmingą šios strategijos adaptaciją.
Atsisiuntimai
Publikuota
2020-06-04
Kaip cituoti
Aleksandravičiūtė, B., & Liekis, K. (2020). Komandinio mokymo(si) strategijos adaptavimo galimybės Lietuvos universitetinėse bakalauro studijose. Pedagogika / Pedagogy, 137(1), 25–45. https://doi.org/10.15823/p.2020.137.2
Numeris
Skyriai
Straipsniai