Komandinio mokymo(si) strategijos adaptavimo galimybės Lietuvos universitetinėse bakalauro studijose

Authors

  • Birutė Aleksandravičiūtė Mykolo Romerio universitetas
  • Kęstutis Liekis KLQ Ltd, UK

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2020.137.2

Pagrindiniai žodžiai:

komandinis mokymas(is), komandinio mokymo(si) strategija, aukštasis mokslas, organizacinė elgsena

Santrauka

Straipsnyje aptariama komandinio mokymo(si) strategijos taikymo galimybės Lietuvos universitetinėse bakalauro studijose. Ši strategija pasirinkta dėl jos populiarumą lėmusio teigiamo poveikio studentų pasiekimams, didesnės studentų motyvacijos, gilesnio įsitraukimo į studijų procesą, o svarbiausia, kad jos taikymas suteikia galimybę studentams įgyti kompetencijų, būtinų šiuolaikinėje darbo rinkoje. Žvalgomojo eksperimento metu išskirti pagrindiniai elementai, lemiantys sėkmingą šios strategijos adaptaciją.

Atsisiuntimai

Publikuota

2020-06-04

Kaip cituoti

Aleksandravičiūtė, B., & Liekis, K. (2020). Komandinio mokymo(si) strategijos adaptavimo galimybės Lietuvos universitetinėse bakalauro studijose. Pedagogika / Pedagogy, 137(1), 25–45. https://doi.org/10.15823/p.2020.137.2

Numeris

Skyriai

Straipsniai