Ikimokyklinio amžiaus vaikų lyderystės pradmenų raiška muzikinėje veikloje

Authors

  • Jolanta Abramauskienė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania
  • Emilija Ozarovska Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.25

Pagrindiniai žodžiai:

lyderis, lyderystė, ikimokyklinis ugdymas, muzikinė veikla

Santrauka

Straipsnyje siekiama išsiaiškinti, kaip pasireiškia vaikų lyderystės pradmenys muzikinėje veikloje, kokios vaiko lyderio asmeninės savybės ir kokie ypatumai daro įtaką lyderystės raiškai ikimokykliniame amžiuje. Pristatomi muzikos pedagogų ir vaikų tėvų vertinimo apie vaikų lyderystę tyrimo rezultatai naudojant specialiai sukurtą priemonę. Nustatyti kriterijai ir ypatumai, lemiantys vaikų lyderystės raišką muzikinėje veikloje bei aptariamos tobulinimo galimybės.

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-06-05

Kaip cituoti

Abramauskienė, J. ., & Ozarovska, E. (2017). Ikimokyklinio amžiaus vaikų lyderystės pradmenų raiška muzikinėje veikloje. Pedagogika / Pedagogy, 126(2), 143–154. https://doi.org/10.15823/p.2017.25

Numeris

Skyriai

Straipsniai