Aukštosios mokyklos dėstytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikiai akademinės veiklos plėtotės aspektu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.19Pagrindiniai žodžiai:
dėstytojų akademinė veikla, aukštoji mokykla, dėstytojų kvalifikacijos tobulinimasSantrauka
Straipsnyje, remiantis teorinio ir empirinio tyrimo duomenimis, išryškinamas dėstytojų akademinės veiklos sudėtingumas, išskiriamos veiklos sritys ir rodikliai. Remiantis dėstytojų įvardytomis žinių ir gebėjimų stygiaus atskirose srityse tyrimo rezultatais, taip pat atskleidžiama, kaip žinių ir gebėjimų stoką suvokia skirtingų lyčių, atstovaujamų mokslo sričių, nevienodos darbo patirties universitetų ir kolegijų įgiję ar neįgiję mokslo laipsnį dėstytojai.
Atsisiuntimai
Publikuota
2017-06-05
Kaip cituoti
Bakutytė, R., & Ušeckienė, L. (2017). Aukštosios mokyklos dėstytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikiai akademinės veiklos plėtotės aspektu. Pedagogika / Pedagogy, 126(2), 48–61. https://doi.org/10.15823/p.2017.19
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.