Aukštosios mokyklos dėstytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikiai akademinės veiklos plėtotės aspektu

Authors

  • Rima Bakutytė Šiauliai University, Lithuania
  • Lidija Ušeckienė Šiauliai University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.19

Pagrindiniai žodžiai:

dėstytojų akademinė veikla, aukštoji mokykla, dėstytojų kvalifikacijos tobulinimas

Santrauka

Straipsnyje, remiantis teorinio ir empirinio tyrimo duomenimis, išryškinamas dėstytojų akademinės veiklos sudėtingumas, išskiriamos veiklos sritys ir rodikliai. Remiantis dėstytojų įvardytomis žinių ir gebėjimų stygiaus atskirose srityse tyrimo rezultatais, taip pat atskleidžiama, kaip žinių ir gebėjimų stoką suvokia skirtingų lyčių, atstovaujamų mokslo sričių, nevienodos darbo patirties universitetų ir kolegijų įgiję ar neįgiję mokslo laipsnį dėstytojai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-06-05

Kaip cituoti

Bakutytė, R., & Ušeckienė, L. (2017). Aukštosios mokyklos dėstytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikiai akademinės veiklos plėtotės aspektu. Pedagogika / Pedagogy, 126(2), 48–61. https://doi.org/10.15823/p.2017.19

Numeris

Skyriai

Straipsniai