Mokytojų reikšmijautos charakteristikos demografinių kintamųjų požiūriu

Authors

  • Justina Budreikaitė Mykolas Romeris University, Lithuania
  • Agota Giedrė Raišienė Mykolas Romeris University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.156.6

Pagrindiniai žodžiai:

reikšmingumo suvokimas, mokytojai, reikšmijauta, demografiniai skirtumai

Santrauka

Straipsnyje pristatomas reikšmingumo suvokimo (reikšmijautos) konstruktas, kuriuo vertinamas individų pojūtis, kad jie ir jų darbas yra svarbūs ir reikšmingi. Pristatoma teorinė reikšmijautos analizė ir žvalgomasis empirinis tyrimas, nagrinėjantis reikšmijautos panašumus ir skirtumus bendrojo lavinimo mokyklų pedagogų populiacijoje pagal sociodemo­ grafinius faktorius. Nustatyti reikšmijautos skirtumai pagal mokytojų amžių, lytį ir poziciją. Pateikiamos tyrimo išvados, apribojimai ir rekomendacijos.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-01-15

Kaip cituoti

Budreikaitė, J., & Raišienė, A. G. (2025). Mokytojų reikšmijautos charakteristikos demografinių kintamųjų požiūriu. Pedagogika / Pedagogy, 156(4), 119–142. https://doi.org/10.15823/p.2024.156.6

Numeris

Skyriai

Straipsniai