Mokytojų reikšmijautos charakteristikos demografinių kintamųjų požiūriu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2024.156.6Pagrindiniai žodžiai:
reikšmingumo suvokimas, mokytojai, reikšmijauta, demografiniai skirtumaiSantrauka
Straipsnyje pristatomas reikšmingumo suvokimo (reikšmijautos) konstruktas, kuriuo vertinamas individų pojūtis, kad jie ir jų darbas yra svarbūs ir reikšmingi. Pristatoma teorinė reikšmijautos analizė ir žvalgomasis empirinis tyrimas, nagrinėjantis reikšmijautos panašumus ir skirtumus bendrojo lavinimo mokyklų pedagogų populiacijoje pagal sociodemo grafinius faktorius. Nustatyti reikšmijautos skirtumai pagal mokytojų amžių, lytį ir poziciją. Pateikiamos tyrimo išvados, apribojimai ir rekomendacijos.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2024 Justina Budreikaitė, Agota Giedrė Raišienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.