Ikimokyklinio ugdymo pedagogų patirtinio mokymosi raiška organizacijoje: įsitraukimas į procesą ir žinių tipai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.58Pagrindiniai žodžiai:
mokymasis organizacijoje, patirtinis mokymasis, žinių tipai, įsitraukimas į procesąSantrauka
Straipsnyje analizuojama ikimokyklinio ugdymo pedagogų patirtinio mokymosi organizacijoje žinių reikšmingumo problema, pagrindžiama mokymosi organizacijoje esmė, įsitraukimo svarba. Konceptualizuojant šiuos konstruktus parenkamos tyrimo priemonės, o atlikto tyrimo duomenys leido išskirti įsitraukimo į patirtinį mokymąsi organizacijoje ypatybes, nustatyti žinių tipus ir apibūdinti jų reikšmingumą. Tyrimo išvados yra reikšmingos įgalinant pedagogų patirtinio mokymosi procesus organizacijoje.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
Licencija
Autoriaus teisės (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.