Socialinių istorijos funkcijų klausimas Latvijos periodiniuose leidiniuose XX a. 3–4 dešimtmečiuose

Authors

  • Ilzė Šenberga Daugpilio universitetas, Humanitarinių mokslų fakultetas, Istorijos katedra

DOI:

https://doi.org/10.15823/istorija.2016.05

Pagrindiniai žodžiai:

socialinės istorijos funkcijos, istorijos mokymas mokyklose, periodiniai leidiniai, piliečiai, pilietinė pozicija, patriotizmas, patriotinis ugdymas

Santrauka

Šio straipsnio pagrindas – XX a. 3–4 dešimtmečiuose Latvijoje leisti periodiniai leidiniai, tokie kaip Švietimo ministerijos mėnraštis (Izglītības Ministrijas mēnešraksts), Mūsų ateitis (Mūsu nākotne) ir Pedagogas (Audzinātājs). Remiantis politikų, profesionalių istorikų ir pedagogų bendruomenės požiūriu, išreikštu minėtuose periodiniuose leidiniuose, straipsnyje analizuojamas socialinių istorijos funkcijų klausimas ir jų reikšmė mokyklos mokymo procese. Šis klausimas aptariamas diachroniniame kontekste, atsižvelgiant į tai, kad pirmoji nepriklausoma Latvijos Respublika skirstoma į du laikotarpius: parlamentinės demokratinės respublikos ir autoritarinio režimo (po Karlio Ulmanio perversmo 1934 m. gegužės mėn.)

Atsisiuntimai

Download data is not yet available.

Atsisiuntimai

Publikuota

2019-10-29

Kaip cituoti

[1]
Šenberga, I. 2019. Socialinių istorijos funkcijų klausimas Latvijos periodiniuose leidiniuose XX a. 3–4 dešimtmečiuose. History / Istorija. 102, 2 (spal. 2019), 105–113. DOI:https://doi.org/10.15823/istorija.2016.05.

Numeris

Skyriai

Istorijos didaktika