Bendrojo lavinimo mokyklos istorijos kurso turinio klausimas istorikų metodininkų publikacijose XX a. 3–4 deš.

Authors

  • Ilze Šenberga Daugpilio universitetas, Humanitarinių mokslų fakultetas, Istorijos katedra

DOI:

https://doi.org/10.15823/istorija.2016.10

Pagrindiniai žodžiai:

nacionalinė istorija, pasaulio istorija, mokymo medžiagos pasirinkimo principai, mokyklos kurso turinys

Santrauka

Šis straipsnis yra Istorijoje (2016, t. 102, Nr. 2) jau skelbto straipsnio Socialinių istorijos funkcijų klausimas Latvijos periodiniuose leidiniuose XX a. 3–4 deš. tęsinys. Straipsnyje aptariamos mokytojų istorikų nuomonės apie istorinės medžiagos pasirinkimo principus, jos išdėstymą pagrindinėje mokykloje bei jų įžvalgos apie nacionalinės istorijos vietą istorijos mokymo procese ir jos santykį su pasaulio istorija mokyklos programoje.

Atsisiuntimai

Download data is not yet available.

Atsisiuntimai

Publikuota

2019-10-29

Kaip cituoti

[1]
Šenberga, I. 2019. Bendrojo lavinimo mokyklos istorijos kurso turinio klausimas istorikų metodininkų publikacijose XX a. 3–4 deš. History / Istorija. 104, 4 (spal. 2019), 100–108. DOI:https://doi.org/10.15823/istorija.2016.10.

Numeris

Skyriai

Straipsniai