Istorinio raštingumo ugdymo turinys Lietuvos ir užsienio šalių teorinėje didaktikoje ir Pagrindinio ugdymo bendrosiose programose
DOI:
https://doi.org/10.15823/istorija.2017.11Pagrindiniai žodžiai:
istorinis raštingumas, istorinė sąmonė, istorinis mąstymas, ugdymo turinys, ugdymo programosSantrauka
Straipsnyje analizuojamas istorinio raštingumo turinys ir jo atitiktis šiandieninėse Pagrindinio ugdymo bendrosiose programose istorijos ugdymui keliamiems reikalavimams. Siūloma nauja paradigma, atitinkanti mokyklinio Bendrųjų ugdymo programų turinį, padės siekti istorinio raštingumo kaip ugdymo(si) rezultato. Remiantis šiuolaikinių užsienio ir Lietuvos istorijos didaktikos tyrėjų darbais, Lietuvos bei užsienio šalių (Australijos ir Kanados) istorijos ugdymo programomis, nagrinėjamas istorinio raštingumo turinys ir pateikiama istorinio raštingumo ugdymo programų reikalavimų lyginamoji analizė.
Atsisiuntimai
Download data is not yet available.
Atsisiuntimai
Publikuota
2019-10-29
Kaip cituoti
[1]
Maniušis, M. 2019. Istorinio raštingumo ugdymo turinys Lietuvos ir užsienio šalių teorinėje didaktikoje ir Pagrindinio ugdymo bendrosiose programose. History / Istorija. 106, 2 (spal. 2019), 94–116. DOI:https://doi.org/10.15823/istorija.2017.11.
Numeris
Skyriai
Straipsniai