Istorinio raštingumo ugdymo turinys Lietuvos ir užsienio šalių teorinėje didaktikoje ir Pagrindinio ugdymo bendrosiose programose

Authors

  • Martynas Maniušis Lietuvos edukologijos universitetas, Ugdymo mokslų fakultetas, Ugdymo pagrindų katedra

DOI:

https://doi.org/10.15823/istorija.2017.11

Pagrindiniai žodžiai:

istorinis raštingumas, istorinė sąmonė, istorinis mąstymas, ugdymo turinys, ugdymo programos

Santrauka

Straipsnyje analizuojamas istorinio raštingumo turinys ir jo atitiktis šiandieninėse Pagrindinio ugdymo bendrosiose programose istorijos ugdymui keliamiems reikalavimams. Siūloma nauja paradigma, atitinkanti mokyklinio Bendrųjų ugdymo programų turinį, padės siekti istorinio raštingumo kaip ugdymo(si) rezultato. Remiantis šiuolaikinių užsienio ir Lietuvos istorijos didaktikos tyrėjų darbais, Lietuvos bei užsienio šalių (Australijos ir Kanados) istorijos ugdymo programomis, nagrinėjamas istorinio raštingumo turinys ir pateikiama istorinio raštingumo ugdymo programų reikalavimų lyginamoji analizė.

Atsisiuntimai

Download data is not yet available.

Atsisiuntimai

Publikuota

2019-10-29

Kaip cituoti

[1]
Maniušis, M. 2019. Istorinio raštingumo ugdymo turinys Lietuvos ir užsienio šalių teorinėje didaktikoje ir Pagrindinio ugdymo bendrosiose programose. History / Istorija. 106, 2 (spal. 2019), 94–116. DOI:https://doi.org/10.15823/istorija.2017.11.

Numeris

Skyriai

Straipsniai