Mokinių kritinio mąstymo gebėjimų ugdymas dirbant su istoriniais šaltiniais Lietuvoje ir užsienyje
DOI:
https://doi.org/10.15823/istorija.2018.18Pagrindiniai žodžiai:
istorinis raštingumas, istorijos mokymas ir mokymasis, kritinis mąstymas, istorijos didaktika, istorinis šaltinis, Istorijos pagrindinio ugdymo bendroji programaSantrauka
Straipsnyje išanalizuotos ugdymo turinį reglamentuojančios bendrosios programos (Lietuvos ir užsienio šalių) ir moksliniai kritinio mąstymo gebėjimų ugdymo, dirbant su istoriniais šaltiniais, tyrimai, fiksuojantys šaltinio supratimo augimo reikalavimus. Pristatomi empirinio tyrimo rezultatai, identifikuojantys problemas, kylančias istorijos mokytojams per istorijos pamoką ugdant mokinių kritinį mąstymą, kai jiems tenka savarankiškai dirbti su istoriniais šaltiniais.
Atsisiuntimai
Download data is not yet available.
Atsisiuntimai
Publikuota
2019-10-24
Kaip cituoti
[1]
Maniušis, M. 2019. Mokinių kritinio mąstymo gebėjimų ugdymas dirbant su istoriniais šaltiniais Lietuvoje ir užsienyje. History / Istorija. 111, 3 (spal. 2019), 97–128. DOI:https://doi.org/10.15823/istorija.2018.18.
Numeris
Skyriai
Straipsniai