Curriculum formavimo bruožai ir tėvų globos netekusių vaikų ugdymo aspektai Lietuvoje XVIII a. pab. – XIX a. pr.

Authors

  • Vilius Šadauskas Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.30

Pagrindiniai žodžiai:

curriculum formavimo bruožai, Rusijos imperija, XVIII a. pab. – XIX a. pr., Lietuva, namų ruošos curriculum, tėvų globos netekusių vaikų ugdymas

Santrauka

Straipsnyje siekiama aptarti XVIII a. pab. – XIX a. pr. švietimo sistemos būklę Lietuvoje. Remiantis edukologijos mokslo teorija bei analizuojant publikuotus rašytinius švietimo istorijos šaltinus, siekiama charakterizuoti pagrindinius formaliojo curriculum formavimą lėmusius veiksnius ir praktinio įgyvendinimo priemones. Charakterizuojant formaliojo curriculum turinį ir jam keliamus tikslus XVIII a. pab. – XIX a. pr. Lietuvoje, daugiausia dėmesio skiriama tėvų globos netekusių vaikų ugdymo problematikai.

Author Biography

Vilius Šadauskas, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education, Department of Education and Philosophy

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-06-20

Kaip cituoti

Šadauskas, V. (2018). Curriculum formavimo bruožai ir tėvų globos netekusių vaikų ugdymo aspektai Lietuvoje XVIII a. pab. – XIX a. pr. Pedagogika / Pedagogy, 130(2), 184–200. https://doi.org/10.15823/p.2018.30

Numeris

Skyriai

Straipsniai