Curriculum formavimo bruožai ir tėvų globos netekusių vaikų ugdymo aspektai Lietuvoje XVIII a. pab. – XIX a. pr.
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.30Pagrindiniai žodžiai:
curriculum formavimo bruožai, Rusijos imperija, XVIII a. pab. – XIX a. pr., Lietuva, namų ruošos curriculum, tėvų globos netekusių vaikų ugdymasSantrauka
Straipsnyje siekiama aptarti XVIII a. pab. – XIX a. pr. švietimo sistemos būklę Lietuvoje. Remiantis edukologijos mokslo teorija bei analizuojant publikuotus rašytinius švietimo istorijos šaltinus, siekiama charakterizuoti pagrindinius formaliojo curriculum formavimą lėmusius veiksnius ir praktinio įgyvendinimo priemones. Charakterizuojant formaliojo curriculum turinį ir jam keliamus tikslus XVIII a. pab. – XIX a. pr. Lietuvoje, daugiausia dėmesio skiriama tėvų globos netekusių vaikų ugdymo problematikai.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.