Dvasinio ugdymo svarba dabarties ir ateities mokyklai: M. Lukšienės įžvalgos
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1796Pagrindiniai žodžiai:
dvasinis ugdymas, asmens ir kultūros sąveika, dvasinės vertybės, ugdymo problemų židiniaiSantrauka
Straipsnyje pristatoma dvasinio ugdymo samprata ir ryškinama jo svarba, keičiantis ugdymo paradigmai, kurios įkvėpėja ir koordinatorė – M. Lukšienė. Ji pamatiniais Lietuvos švietimo koncepcijos postulatais laiko kultūros ir asmens abipusę sąveiką, turinčią persmelkti visą mokyklos gyvenimą. Tuomet vertybės tampa kaitos ir tęstinumo garantu, bendruoju vardikliu pertvarkant ugdymo procesą. Straipsnyje pateikiama konceptualių M. Lukšienės įžvalgų analizė, aptariami šiuolaikinės mokyklos ugdymo problemų židiniai, svarbūs tiesiant kelius į ateities mokyklą.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-09-10
Kaip cituoti
Martišauskienė, E. . (2013). Dvasinio ugdymo svarba dabarties ir ateities mokyklai: M. Lukšienės įžvalgos. Pedagogika, 111(2), 95–101. https://doi.org/10.15823/p.2013.1796
Numeris
Skyriai
Straipsniai