Dvasinio ugdymo svarba dabarties ir ateities mokyklai: M. Lukšienės įžvalgos

Authors

  • Elvyda Martišauskienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1796

Pagrindiniai žodžiai:

dvasinis ugdymas, asmens ir kultūros sąveika, dvasinės vertybės, ugdymo problemų židiniai

Santrauka

Straipsnyje pristatoma dvasinio ugdymo samprata ir ryškinama jo svarba, keičiantis ugdymo paradigmai, kurios įkvėpėja ir koordinatorė  – M. Lukšienė. Ji pamatiniais Lietuvos švietimo koncepcijos postulatais laiko kultūros ir asmens abipusę sąveiką, turinčią persmelkti visą mokyklos gyvenimą. Tuomet vertybės tampa kaitos ir tęstinumo garantu, bendruoju vardikliu pertvarkant ugdymo procesą. Straipsnyje pateikiama konceptualių M. Lukšienės įžvalgų analizė, aptariami šiuolaikinės mokyklos ugdymo problemų židiniai, svarbūs tiesiant kelius į ateities mokyklą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-09-10

Kaip cituoti

Martišauskienė, E. . (2013). Dvasinio ugdymo svarba dabarties ir ateities mokyklai: M. Lukšienės įžvalgos. Pedagogika, 111(2), 95–101. https://doi.org/10.15823/p.2013.1796

Numeris

Skyriai

Straipsniai