Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Rankraščio pateikimas
Redakcinė kolegija
Recenzavimas
Privatumo politika
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 59 Nr. 1 (2023): Socialinis ugdymas
Vol. 59 Nr. 1 (2023): Socialinis ugdymas
DOI:
https://doi.org/10.15823/su.2023.59
Publikuota:
2023-11-15
I DALIS. BENDRADARBIAVIMAS IR PARTNERYSTĖ KAIP GEROVĖS ĮGALINIMO STRATEGIJOS
Saugus „buriavimas“ – bendradarbiavimo strategijos, skirtos mokyklų vadovams, mokytojams ir tėvams, siekiant sumažinti riziką internete
Péter Kollár, Luca Janka László, Eszter Salamon
6-24
PDF (English)
Tarpinstitucinė socialinė pagalba riziką patiriančioms šeimoms: Šilutės rajono atvejis
Leta Dromantienė, Aina Bagdanovienė
25-41
PDF
Būsimieji sutuoktiniai, ugdantys vaikus antroje santuokoje sukurtoje šeimoje
Kęstutis Ralys
42-50
PDF (English)
II DALIS. PILIETINIS DALYVAVIMAS SIEKIANT MIGRANTŲ INTEGRACIJOS SĖKMĖS
Švietimo darbuotojų tobulinimas, siekiant pilietinės brandos ir migrantų integracijos
Andrius Bečys, Giedrė Kvieskienė
52-67
PDF (English)
Vaikų ir jaunimo dalyvavimas politikoje: projekto „Jaunimo balsas: pozityvių pokyčių įgalinimas („Youth4Change“)“ atvejo analizė
Eglė Celiešienė, Viktorija Stasytytė, Auksė Petruškevičiūtė, Bent Noerby Bonde
68-79
PDF (English)
KRONIKA
Review on the book Gerd-Bodo von Carslburg / Giedrė Kvieskienė “Prototype Modelling in Social-Emotional Education: at the Example of a COVID-19 Online Learning Environment”
Marharyta Nikiforova
81-84
PDF (English)
Ukrainiečių pabėgėlių mokinių potencialo atskleidimas Lietuvos mokyklose – iššūkiai ir atviresnės visuomenės galimybės
Danguolė Bylaitė-Šalavėjienė
85-87
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian