Dar kartą apie bendradarbiavimą: ar ikimokyklinio ugdymo pedagogai dirba bendradarbiaujančioje komandoje?
DOI:
https://doi.org/10.15823/su.2022.58.7Pagrindiniai žodžiai:
Bendradarbiavimas, ikimokyklinio ugdymo mokytojas, komanda, komandinis darbasSantrauka
Siekiant išlikti konkurencingiems šioje dinamiškoje aplinkoje, svarbu ieškoti naujų darbo formų, kurios leistų viešojo ir privataus sektoriaus įmonėms bei įstaigoms efektyviau ir kokybiškiau atlikti savo darbą. Siekiant efektyvumo ir kokybės, daugumoje organizacijų vyrauja tendencija konkrečius darbus ir veiklą deleguoti ne atskiriems darbuotojams, o jų komandoms. Daugiaplanis vaiko ugdymas gali būti realizuotas tik tada, kai tarp pedagoginio kolektyvo narių susiklosto teigiami tvirti ryšiai. Komandinis darbas yra efektyvesnis, jei komandos nariai bendradarbiauja vieni su kitais. Kartais nutinka taip, kad auklėtojų komandos nesusiformuoja. Tai lemia kelios priežastys, tokios kaip nepalankios darbo sąlygos, nenoras bendrauti su kitais ikimokyklinio ugdymo grupės nariais, perdegimas ir kita. Pozityvią ikimokyklinės įstaigos kultūrą gali sukurti grupėje dirbančių specialistų bendradarbiavimas. Kyla klausimų: kaip vyksta ikimokyklinio ugdymo įstaigos klasėje dirbančių mokytojų komandinis darbas? Kaip pedagogai vertina savo bendradarbiavimą komandoje? Išanalizavus tyrimo rezultatus, buvo galima padaryti išvadą, kad komandinis darbas yra vienas iš esminių komponentų, padedančių siekti teigiamų tiek pačių pedagogų, tiek ir jų ugdytinių ugdymosi rezultatų. Tyrimo rezultatai parodė, kad bendradarbiavimas yra tiesiogiai susijęs su komandinio darbo kokybe, komandos formavimu ir gero psichologinio klimato palaikymu.
Atsisiuntimai
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Socialinis ugdymas

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.