Vaikų gerovę mokykloje formuojantys edukaciniai veiksniai

Authors

  • Irma Liubertienė Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija
  • Sergejus Neifachas Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija

DOI:

https://doi.org/10.15823/su.2022.58.2

Pagrindiniai žodžiai:

Vaikų gerovė, Klestėjimas, Pozityvusis ugdymas, Socialinės ir emocinės kompetencijos

Santrauka

Remiantis Lietuvos ir užsienio moksline, pedagogine ir psichologine literatūra, norminiais valstybės dokumentais, straipsnyje analizuojamos vaikų gerovės formavimo(si) prielaidos, teoriškai pagrindžiama gerovės samprata bei jos raiškos kontekstai ugdymo procese. Taikant socialinių mokslų teorines prieigas, sukurta priemonė (teorinis-empirinis modelis) vaikų gerovės mokykloje edukacinių veiksnių raiškai analizuoti. Empirinio tyrimo analizės pagrindu pristatytas vaikų gerovės raiškos edukacinių kontekstų turinys ir prasmės. Pateikiami vaikų gerovę formuojančių edukacinių veiksnių tyrimo rezultatai bendrojo ugdymo mokyklose.

Atsisiuntimai

Download data is not yet available.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-01-16

Kaip cituoti

Liubertienė, I., & Neifachas, S. (2023). Vaikų gerovę mokykloje formuojantys edukaciniai veiksniai. Social Education / Socialinis Ugdymas, 58(2), 23–52. https://doi.org/10.15823/su.2022.58.2

Numeris

Skyriai

ĮGALINIMAS KOMPETENCIJOMIS GRĮSTAME UGDYME