Vaikų gerovę mokykloje formuojantys edukaciniai veiksniai
DOI:
https://doi.org/10.15823/su.2022.58.2Pagrindiniai žodžiai:
Vaikų gerovė, Klestėjimas, Pozityvusis ugdymas, Socialinės ir emocinės kompetencijosSantrauka
Remiantis Lietuvos ir užsienio moksline, pedagogine ir psichologine literatūra, norminiais valstybės dokumentais, straipsnyje analizuojamos vaikų gerovės formavimo(si) prielaidos, teoriškai pagrindžiama gerovės samprata bei jos raiškos kontekstai ugdymo procese. Taikant socialinių mokslų teorines prieigas, sukurta priemonė (teorinis-empirinis modelis) vaikų gerovės mokykloje edukacinių veiksnių raiškai analizuoti. Empirinio tyrimo analizės pagrindu pristatytas vaikų gerovės raiškos edukacinių kontekstų turinys ir prasmės. Pateikiami vaikų gerovę formuojančių edukacinių veiksnių tyrimo rezultatai bendrojo ugdymo mokyklose.
Atsisiuntimai
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
Licencija
Autoriaus teisės (c) 2023 Socialinis ugdymas

Ši publikacija licencijuojama pagal Creative Commons Attribution–ShareAlike 4.0 International licenciją.