Švietimo ir užimtumo atitiktis

Authors

  • Adela García-Aracil INGENIO (CSIC-UPV), Valencijos politechnikos universitetas, Ispanija
  • Rosa Isusi-Fagoaga IUCIE, Valencijos politechnikos universitetas, Ispanija

DOI:

https://doi.org/10.15823/su.2019.52.4

Pagrindiniai žodžiai:

Baltarusija, Aukštasis mokslas, Absolventai, Į(si)darbinimas, FOSTERC

Santrauka

Švietimo programos yra kuriamos siekiant suteikti jauniems žmonėms kvalifikaciją, reikalingą profesinei veiklai bei atsakingam veikimui visuomenėje. Šiame straipsnyje yra analizuojamos Baltarusijos aukštojo mokslo programos, atskleidžiant studijų programų svarbą rengiant Baltarusijos aukštojo mokslo absolventus darbo rinkai. Straipsnyje daug dėmesio skiriama aukštųjų mokyklų absolventų į(si)traukimo į darbo rinką klausimams. Absolventų užimtumas darbo rinkoje analizuojamas, atsižvelgiant į absolventų kvalifikacijos atitiktį užimtumo reikalavimams Baltarusijoje. Analizės rezultatai suteikia reikiamos informacijos, reikalingos įgyvendinant Baltarusijos aukštojo mokslo reformą ir sprendžiant absolventų į(si)darbinimo klausimus.

Atsisiuntimai

Download data is not yet available.

Atsisiuntimai

Publikuota

2020-03-10

Kaip cituoti

García-Aracil, A., & Isusi-Fagoaga, R. (2020). Švietimo ir užimtumo atitiktis. Social Education / Socialinis Ugdymas, 52(2), 55–61. https://doi.org/10.15823/su.2019.52.4

Numeris

Skyriai

II DALIS. SOCIALINIS UGDYMAS SĄMONINGAI ĮTRAUKČIAI IR GEROVEI