Tarpkultūrinės kompetencijos aspektai: neverbalinės komunikacijos reikšmė mokymosi procese

Authors

  • Lina Nikitinaitė Mykolo Romerio universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/su.2019.51.6

Pagrindiniai žodžiai:

Neverbalinė komunikacija; Kūno kalba; Mokymosi procesas; Tarpkultūrinė kompetencija

Santrauka

Šiame straipsnyje nagrinėjama neverbalinė komunikacija mokymosi procesekaip vienas iš tarpkultūrinės kompetencijos aspektų, kadangi neverbalinė kompetencija lydi ir papildo verbalinę komunikaciją bei atskleidžia tikrąsias mokymosi proceso dalyvių emocijas ir mintis. Bendravimas yra svarbiausias procesas, kuris dominuoja visose gyvenimo situacijose, ypač bendraujant su tarpkultūrinėmis studentų grupėmis. Bet dažnai pamirštama, kad bendraujant svarbūs ne tik žodžiai, bet ir kūnas bei jo kalba. Todėl ignoruojant neverbalinę komunikaciją, praleidžiamas pro akis didžiausias srautas informacijos. Norint to išvengti, pravartu žinoti kūno kalbą bei jos aspektus, nes tik tuomet, supratus bei skyrus daugiau dėmesio neverbalinei komunikacijai, pagerėtų mokymosi proceso efektyvumas.

Atsisiuntimai

Download data is not yet available.

Atsisiuntimai

Publikuota

2020-02-13

Kaip cituoti

Nikitinaitė, L. (2020). Tarpkultūrinės kompetencijos aspektai: neverbalinės komunikacijos reikšmė mokymosi procese. Social Education / Socialinis Ugdymas, 51(1), 76–82. https://doi.org/10.15823/su.2019.51.6

Numeris

Skyriai

II DALIS. POZITYVIOSIOS SOCIALIZACIJOS IR SOCIALINĖS INTEGRACIJOS SĄSAJOS