ATRANKOS METODAS INOVACIJŲ LOGISTIKOS ĮMONIŲ VEIKLAI GERINTI
Pagrindiniai žodžiai:
inovacija, transportas, logistika, daugiakriteris vertinimo metodasSantrauka
Kad logistikos ir transporto sektoriaus įmonės galėtų sėkmingai vykdyti savo veiklą, jos turi nuolatos ją tobulinti. Inovacijos – tai naujų paslaugų, technologijų, sistemų diegimas įmonės veikloje, pasiekiant teigiamą rezultatą ir įgyjant rinkoje konkurencinį pranašumą, todėl kiekvienai logistikos ir transporto paslaugas teikiančiai įmonei aktualu identifikuoti inovacijas, kurios ne tik užtikrintų įmonės konkurencingumą, bet ir padidintų klientų pasitenkinimą įmonės teikiamomis logistikos paslaugomis. Vienas iš pagrindinių uždavinių diegiant inovacijas transporto ir logistikos įmonėse yra tinkamos, teikiančios įmonei naudą, pagrįsta ir tinkama jų atranka. Logistikos įmonei, planuojančiai diegti inovacijas, aktuali metodika, pagal kurią įmonė galėtų pasirinkti tinkamiausią ir teikiančią maksimalią naudą inovaciją veiklos efektyvumui didinti. Šiame darbe pristatoma metodika, kuri atitiktų įmonės išteklius ir galimybes bei leistų padidinti veiklos efektyvumą ir klientų pasitenkinimą.