Sąmoninga mokytojų veikmė: fenomenologinis rašybos mokymo taikant IKT tyrimas (Indonezijos EFL mokytojų praktika)
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2025.159.1Pagrindiniai žodžiai:
sąmoninga mokytojo veikmė, anglų kalbos kaip užsienio kalbos ugdymas, IKT integracija, fenomenologinis tyrimas, rašybos mokymasSantrauka
Šiuo fenomenologiniu tyrimu atskleidžiama, kaip Indonezijos anglų kalbos, kaip užsienio kalbos (angl. EFL), mokytojai pritaiko sąmoningą mokytojo veikmę integruodami IKT įrankius į rašybos mokymą. Remiantis Mollo’s ir Nolan’o sistema, išskiriami šeši pagrindiniai aspektai: kritinė savirefleksija, pedagoginis apmąstymas, bendradarbiavimu grįsta refleksija, reaguojanti adaptacija, įrodymais grįsta praktika ir nuolatinis profesinis tobulėjimas. Naudojant pusiau struktūrizuotus interviu ir stebėjimus klasėje, nagrinėjamas mokytojų refleksyvus ir sąmoningas sprendimų priėmimas taikant IKT unikaliems mokymo kontekstams. Tyrimas atskleidžia šio proceso privalumus ir iššūkius. Kaip privalumai išskirtini šie aspektai: didesnė mokymo planavimo autonomija, geresnis besimokančiųjų įsitraukimas ir bendradarbiavimas, pritaikytas mokymas skirtingiems besimokantiesiems ir sustiprintas profesinis tobulėjimas. Vis dėlto esama ir iššūkių. Jie apima institucinių apribojimų valdymą, skaitmeninio raštingumo spragas, techninius sunkumus, pedagoginės kontrolės išlaikymą ir didelius laiko reikalavimus IKT pritaikymui. Šis tyrimas praturtina supratimą, kaip mokytojo veikmė įmanoma nepakankamai išteklių turinčiuose EFL kontekstuose, ir pateikia praktinių patarimų profesiniam tobulėjimui, mokymo programų reformai ir IKT integravimo politikai kalbų mokyme.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
Licencija
Autoriaus teisės (c) 2025 Aldha Williyan, Yusup Supriyono, Nita Sari Narulita Dewi

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.






