Autoriaus santykis su adresatu kaip dėstytojo ir studento santykių projekcija Stasio Šalkauskio vadovėlyje „Bendrosios mokslinio darbo metodikos pradai“

Authors

  • Lina Rutkienė Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania
  • Rasuolė Vladarskienė Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2025.158.10

Pagrindiniai žodžiai:

autorius, adresatas, dialogiškumas, filosofinė pedagogika, komunikacinė funkcija, mokslinio darbo metodika, Stasys Šalkauskis

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjami autoriaus ir adresato santykio raiškos ypatumai pirmajame lietuvių akademinio darbo metodikos vadovėlyje „Bendrosios mokslinio darbo metodikos pradai“, parašytame Stasio Šalkauskio. Vadovėlyje kuriamas autoriaus santykis su adresatu siejamas su pedagoginėmis Šalkauskio nuostatomis – požiūriu į dėstytoją ir studentą, jų ryšį. Aptariant autoriaus ir adresato santykį, aiškinamasi, kaip šį santykį lemia stilius ir žanras, gramatinė ir leksinė autoriaus aš raiška, tarpasmeninio diskurso žymikliai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-10-03

Kaip cituoti

Rutkienė, L., & Vladarskienė, R. (2025). Autoriaus santykis su adresatu kaip dėstytojo ir studento santykių projekcija Stasio Šalkauskio vadovėlyje „Bendrosios mokslinio darbo metodikos pradai“. Pedagogika, 158(2), 199–217. https://doi.org/10.15823/p.2025.158.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai