Virtualios mokymosi aplinkos Moodle vaidmuo formuojant kalbinius įgūdžius, skatinant metakognityvinį sumanumą ir besimokančiojo autonomiškumą

Authors

  • Dalia Gulbinskienė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania
  • Marjan Masoodi Mykolas Romeris University, Lithuania
  • Jolita Šliogerienė Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.47

Pagrindiniai žodžiai:

autonomija, metakognityvinis sąmoningumas, Moodle, mokymasis internetu, virtuali mokymosi aplinka

Santrauka

Šis tyrimas įvertina santykinį Moodle kaip vienos iš virtualių mokymosi aplinkų veiksmingumą formuojant anglų filologijos studentų anglų kalbos įgūdžius universitete, skatinant universiteto anglų filologijos studentų sąmoningumą ir metakognityvinį sąmoningumą. Siekiant šio tikslo, anglų filologijos studentams buvo pateiktas klausimynas, tiriantis jų nuomonę apie Moodle mokymosi aplinkos naudą, gerinant kalbinius įgūdžius, besimokančiųjų motyvaciją, pasitikėjimą savimi, autonomiškumą mokantis anglų kalbos. Tyrimas atskleidė, kad taikant Moodle besimokantieji gerina savo kalbinius gebėjimus, skatina savo metakognityvinį sumanumą ir ugdo autonomiškumo jausmą. Galima daryti išvadą, kad besimokantiesiems turėtų būti suteikta daugiau laisvės kuriant savo mokymosi stilių, pasirenkant medžiagą, kurią jie nori naudoti, apibrėžiant tikslus, kurių jie nori pasiekti bei prisiimant atsakomybę už savo mokymąsi. Tyrimas patvirtino,  jog Moodle yra įkvepianti virtuali aplinka, padedanti studentams imtis atsakomybės už savo mokymosi rezultatus, mokanti atsakingumo, savarankiškumo, galimybių kurti savo strategijas bei dirbti savo tempu.

Author Biographies

Dalia Gulbinskienė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education in Humanities, Department of the English
Philology and Didactics

Marjan Masoodi, Mykolas Romeris University, Lithuania

Mykolas Romeris University, Faculty of Politics and Management, Institute of Philosophy and Humanities

Jolita Šliogerienė, Vilnius Gediminas Technical University, Lithuania

Vilnius Gediminas Technical University, Faculty of Creative Industries, Department of Foreign Languages

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-09-20

Kaip cituoti

Gulbinskienė, D., Masoodi, M., & Šliogerienė, J. (2017). Virtualios mokymosi aplinkos Moodle vaidmuo formuojant kalbinius įgūdžius, skatinant metakognityvinį sumanumą ir besimokančiojo autonomiškumą. Pedagogika, 127(3), 176–185. https://doi.org/10.15823/p.2017.47

Numeris

Skyriai

Straipsniai