Kritinės refleksijos raiška patirtinio matematinio ugdymo kontekstuose

Authors

  • Vaiva Grabauskienė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania
  • Oksana Mockaitytė-Rastenienė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.39

Pagrindiniai žodžiai:

matematinis samprotavimas, patirtinis mokymasis, kritinės refleksijos, refleksijų palyginimas

Santrauka

Matematinio samprotavimo mokymasis neatsiejamas nuo kritinės refleksijos raiškos. Šiame straipsnyje aptarti ir palyginti suaugusiųjų ir vaikų patirtinės mastelio tyrinėjimo veiklos metu išsakytų refleksijų raiškos bruožai. Nagrinėti problemos iškėlimo, jos analizės, klausimų ir atsakymų formulavimo aspektai. Įvardyti refleksijos kritiškumo; abstraktumo ir praktinio pagrindo dermės; refleksijos formuluotės panašumai ir skirtumai.

Author Biographies

Vaiva Grabauskienė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Faculty of Education, Department of Fundamentals of Education, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Oksana Mockaitytė-Rastenienė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Faculty of Education, Department of Fundamentals of Education, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-09-20

Kaip cituoti

Grabauskienė, V., & Mockaitytė-Rastenienė, O. (2017). Kritinės refleksijos raiška patirtinio matematinio ugdymo kontekstuose. Pedagogika / Pedagogy, 127(3), 54–69. https://doi.org/10.15823/p.2017.39

Numeris

Skyriai

Straipsniai