Kritinės refleksijos raiška patirtinio matematinio ugdymo kontekstuose
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.39Pagrindiniai žodžiai:
matematinis samprotavimas, patirtinis mokymasis, kritinės refleksijos, refleksijų palyginimasSantrauka
Matematinio samprotavimo mokymasis neatsiejamas nuo kritinės refleksijos raiškos. Šiame straipsnyje aptarti ir palyginti suaugusiųjų ir vaikų patirtinės mastelio tyrinėjimo veiklos metu išsakytų refleksijų raiškos bruožai. Nagrinėti problemos iškėlimo, jos analizės, klausimų ir atsakymų formulavimo aspektai. Įvardyti refleksijos kritiškumo; abstraktumo ir praktinio pagrindo dermės; refleksijos formuluotės panašumai ir skirtumai.
Atsisiuntimai
Publikuota
2017-09-20
Kaip cituoti
Grabauskienė, V., & Mockaitytė-Rastenienė, O. (2017). Kritinės refleksijos raiška patirtinio matematinio ugdymo kontekstuose. Pedagogika / Pedagogy, 127(3), 54–69. https://doi.org/10.15823/p.2017.39
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.