Mokytojų teikiamo grįžtamojo ryšio ir mokinių ketinimų palikti mokyklą sąsajos: esminių psichologinių poreikių vaidmuo
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.57Pagrindiniai žodžiai:
grįžtamasis ryšys, ketinimai palikti mokyklą, esminiai psichologiniai poreikiaiSantrauka
Remiantis savideterminacijos teorija, straipsnyje analizuojamos mokytojų teikiamo teigiamo ir neigiamojo grįžtamojo ryšio bei mokinių ketinimų palikti mokyklą, atsižvelgiant į mokinių esminių psichologinių poreikių patenkinimą, sąsajos. Tyrime dalyvavo 682 I–III gimnazijos klasių mokiniai. Rezultatai parodė, kad tik suvoktas mokytojų teikiamas neigiamas grįžtamasis ryšys prognozuoja mokinių ketinimus palikti mokyklą tiek tiesiogiai, tiek per mokinių sąryšingumo poreikio frustraciją.
Atsisiuntimai
Publikuota
2017-12-20
Kaip cituoti
Raižienė, S., Gabrialavičiūtė, I., Garckija, R., & Kalesinskas, L. (2017). Mokytojų teikiamo grįžtamojo ryšio ir mokinių ketinimų palikti mokyklą sąsajos: esminių psichologinių poreikių vaidmuo. Pedagogika / Pedagogy, 128(4), 97–113. https://doi.org/10.15823/p.2017.57
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.