Mokinių priklausymo mokyklai jausmas: mokyklos įtaka
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.56Pagrindiniai žodžiai:
priklausymo mokyklai jausmas, edukacinė aplinka, mokyklos aplinka, socialinė narystė, mokyklos įtakaSantrauka
Priklausymo mokyklai jausmas apibrėžia, kiek mokiniai jaučiasi asmeniškai priimti, gerbiami, įtraukiami ir palaikomi mokytojų bei kitų bendruomenės narių mokykloje, t. y. kaip mokinio savijauta, subjektyvus įvertinimas yra susiję su pagarbos ir priėmimo jausmu mokykloje, arba socialine mokyklos / klasės naryste. Šiame straipsnyje nagrinėjama, kokie mokyklos edukacinės aplinkos veiksniai turi įtakos mokinio priklausymo mokyklai jausmo formavimui. Tyrime dalyvavo 4 618 penkiolikmečių mokinių iš 216 Lietuvos bendrojo ugdymo ir profesinių mokyklų.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.