Mokinių priklausymo mokyklai jausmas: mokyklos įtaka

Authors

  • Rita Dukynaitė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania
  • Jolita Dudaitė Mykolas Romeris University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.56

Pagrindiniai žodžiai:

priklausymo mokyklai jausmas, edukacinė aplinka, mokyklos aplinka, socialinė narystė, mokyklos įtaka

Santrauka

Priklausymo mokyklai jausmas apibrėžia, kiek mokiniai jaučiasi asmeniškai priimti, gerbiami, įtraukiami ir palaikomi mokytojų bei kitų bendruomenės narių mokykloje, t. y. kaip mokinio savijauta, subjektyvus įvertinimas yra susiję su pagarbos ir priėmimo jausmu mokykloje, arba socialine mokyklos / klasės naryste. Šiame straipsnyje nagrinėjama, kokie mokyklos edukacinės aplinkos veiksniai turi įtakos mokinio priklausymo mokyklai jausmo formavimui. Tyrime dalyvavo 4 618 penkiolikmečių mokinių iš 216 Lietuvos bendrojo ugdymo ir profesinių mokyklų.

Author Biographies

Rita Dukynaitė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education, Department of and Philosophy

Jolita Dudaitė, Mykolas Romeris University, Lithuania

Mykolas Romeris University, Institute of Educational Sciences and Social Work

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-12-20

Kaip cituoti

Dukynaitė, R., & Dudaitė, J. (2017). Mokinių priklausymo mokyklai jausmas: mokyklos įtaka. Pedagogika / Pedagogy, 128(4), 80–96. https://doi.org/10.15823/p.2017.56

Numeris

Skyriai

Straipsniai