Studentų kultūrinė patirtis Anglijos, Vokietijos ir Lietuvos aukštojo mokslo srityje – studentų akademinės tapatybės skirtumų prielaida

Authors

  • Vilius Šadauskas Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.55

Pagrindiniai žodžiai:

Anglijos, Vokietijos ir Lietuvos aukštojo mokslo modeliai, akademinė kultūra, studentų kultūrinė patirtis, studentų akademinė tapatybė

Santrauka

Straipsnyje analizuojama, kas yra tapatybė, ką reikėtų laikyti studento akademine tapatybe. Taip pat siekiama išsiaiškinti, kokios sąlygos ir prielaidos yra būtinos, kad studentas išsiugdytų akademinę tapatybę. Bandoma nustatyti, kokią įtaką studento akademinės tapatybės formavimuisi turi konkreti kultūrinė patirtis bei nacionalinė aukštojo mokslo modelio specifika.

Author Biography

Vilius Šadauskas, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education, Department of Education and Philosophy

Downloads

Published

2017-12-20

Numeris

Skyriai

Straipsniai