Studentų kultūrinė patirtis Anglijos, Vokietijos ir Lietuvos aukštojo mokslo srityje – studentų akademinės tapatybės skirtumų prielaida
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.55Pagrindiniai žodžiai:
Anglijos, Vokietijos ir Lietuvos aukštojo mokslo modeliai, akademinė kultūra, studentų kultūrinė patirtis, studentų akademinė tapatybėSantrauka
Straipsnyje analizuojama, kas yra tapatybė, ką reikėtų laikyti studento akademine tapatybe. Taip pat siekiama išsiaiškinti, kokios sąlygos ir prielaidos yra būtinos, kad studentas išsiugdytų akademinę tapatybę. Bandoma nustatyti, kokią įtaką studento akademinės tapatybės formavimuisi turi konkreti kultūrinė patirtis bei nacionalinė aukštojo mokslo modelio specifika.
Atsisiuntimai
Publikuota
2017-12-20
Kaip cituoti
Šadauskas, V. (2017). Studentų kultūrinė patirtis Anglijos, Vokietijos ir Lietuvos aukštojo mokslo srityje – studentų akademinės tapatybės skirtumų prielaida. Pedagogika / Pedagogy, 128(4), 65–79. https://doi.org/10.15823/p.2017.55
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2017 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.