Koncepto „Edukacinė aplinka“ kaita ir iššūkiai

Authors

  • Megana Pesse Kauno technologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.151.3

Pagrindiniai žodžiai:

mokymosi aplinka, edukacinė aplinka, aukštasis mokslas, mokymasis visą gyvenimą

Santrauka

Straipsnyje analizuojami koncepto „edukacinė aplinka“ ypatumai ir jų kaita. Analizuojamos 63 publikacijos (1990–2023) taikant pusiau sisteminę literatūros analizę. Rezultatai atskleidžia mokymosi ir edukacinių aplinkų teorijos (Jucevičienė, 2007, 2013) esmę – ne kiekviena besimokantįjį supanti informacinė erdvė gali tapti jo mokymosi aplinka. Nustatyta, kad mokymosi procesui užtikrinti svarbu atsižvelgti į potencialių mokymosi ir edukacinių aplinkų dinamiškumą ir besimokančiųjų poreikius.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-11-29

Kaip cituoti

Pesse, M. (2023). Koncepto „Edukacinė aplinka“ kaita ir iššūkiai. Pedagogika / Pedagogy, 151(3), 52–69. https://doi.org/10.15823/p.2023.151.3

Numeris

Skyriai

Straipsniai