Koncepto „Edukacinė aplinka“ kaita ir iššūkiai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.151.3Pagrindiniai žodžiai:
mokymosi aplinka, edukacinė aplinka, aukštasis mokslas, mokymasis visą gyvenimąSantrauka
Straipsnyje analizuojami koncepto „edukacinė aplinka“ ypatumai ir jų kaita. Analizuojamos 63 publikacijos (1990–2023) taikant pusiau sisteminę literatūros analizę. Rezultatai atskleidžia mokymosi ir edukacinių aplinkų teorijos (Jucevičienė, 2007, 2013) esmę – ne kiekviena besimokantįjį supanti informacinė erdvė gali tapti jo mokymosi aplinka. Nustatyta, kad mokymosi procesui užtikrinti svarbu atsižvelgti į potencialių mokymosi ir edukacinių aplinkų dinamiškumą ir besimokančiųjų poreikius.
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-11-29
Kaip cituoti
Pesse, M. (2023). Koncepto „Edukacinė aplinka“ kaita ir iššūkiai. Pedagogika / Pedagogy, 151(3), 52–69. https://doi.org/10.15823/p.2023.151.3
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2023 Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.