Lietuvos muzikos mokytojų rengimo bakalauro studijų programos turinio analizė: Lietuvos ir užsienio studentų požiūris

Authors

  • Asta Rauduvaitė Vytautas Magnus University, Lithuania
  • Linlin Wang Vytautas Magnus University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.132.12

Pagrindiniai žodžiai:

muzikos pedagogika, muzikos mokytojų rengimas, studijų programa, lietuvių ir užsienio studentų požiūris

Santrauka

Tyrimu atskleidžiamas Lietuvos edukologijos universiteto (dabar Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademija) bakalauro studijų programos „Muzikos pedagogika“ turinys užsienio ir Lietuvos studentų požiūriu. Lietuvos ir užsienio (kinų) būsimi muzikos mokytojai siekia įgyti gebėjimų organizuoti ir vertinti profesinę veiklą, dirbti komandoje, bendradarbiauti, taikyti įvairius metodus pamokose, nustatyti mokinių muzikinių gebėjimų lygį ir numatyti jų ugdymo strategiją, ieškoti informacijos apie muzikinio ugdymo aktualijas ir visa tai vertinti meniniu ir etiniu požiūriu, suvokti Europos muzikinę kultūrą ir kt. Būsimi mokytojai nurodė dalykus, kurie galėtų jiems padėti tobulinti minėtus gebėjimus. Nurodyti dalykai iš esmės apima didžiąją dalį bakalauro studijų programos. Be to, dauguma studentų mano, kad muzikos mokytojų rengimo studijų programa yra svarbi arba labai svarbi jų profesinio pasirinkimo kelyje. Daugelis būsimų muzikos mokytojų nurodo profesinių gebėjimų pritaikymo praktinėje veikloje svarbą, t. y. svarbą efektyviai planuoti ir valdyti muzikinio ugdymo procesą. Rezultatai parodė, kad studentai iš Kinijos daugiausia dėmesio skiria muzikos atlikimo dalykams. Apibendrinant galima pastebėti, kad programoje siūlomi studijų dalykai atitinka būsimų muzikos mokytojų poreikius bei lūkesčius ir gali tapti jiems tvirtu teoriniu ir praktiniu pagrindu dirbant su mokiniais.

Author Biographies

Asta Rauduvaitė, Vytautas Magnus University, Lithuania

Academy of Education, Vytautas Magnus University, Lithuania

Linlin Wang, Vytautas Magnus University, Lithuania

Academy of Education, Vytautas Magnus University, Lithuania

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-12-20

Kaip cituoti

Rauduvaitė, A., & Wang, L. (2018). Lietuvos muzikos mokytojų rengimo bakalauro studijų programos turinio analizė: Lietuvos ir užsienio studentų požiūris . Pedagogika, 132(4), 197–210. https://doi.org/10.15823/p.2018.132.12

Numeris

Skyriai

Straipsniai