Mokinių matematikos pažangumo ir mokytojo elgesio, valdant klasę, sąsajos: ką rodo mokymosi duomenų pirminė analizė?

Authors

  • Agnė Brandišauskienė VMU
  • Olga Iurasova Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2022.146.3

Pagrindiniai žodžiai:

mokinio pažangumas, mokytojo elgesys, klasės valdymas, mokymosi duomenų analizė

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos mokinių matematikos pažangumo ir mokytojo elgesio, valdant klasę, sąsajos. Klasės valdymas yra vienas iš reikšmingiausių veiksnių, darančių įtaką mokinių pasiekimams, ir kartu tai labai sudėtingas reiškinys, apimantis pedagoginius, socialinius ir kultūrinius mokinio-mokytojo ir tarpusavio mokinių sąveikos aspektus. Teoriniu atžvilgiu galime matyti šešias skirtingas klasės valdymo prieigas, kurių įvairūs elementai, siekiant koreguoti netinkamą mokinių elgesį ugdymo realybėje, paprastai yra integruojami. Straipsnyje pristatomi 12-os mokyklų 2020-2021 m. mokymosi analitikos duomenys, analizuojant įvairių mokytojo elgesio kintamųjų (dažno vertinimo, pagyrimų, pastabų) įtaką mokinių matematiniam pažangumui.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Brandišauskienė, A., & Iurasova, O. . (2023). Mokinių matematikos pažangumo ir mokytojo elgesio, valdant klasę, sąsajos: ką rodo mokymosi duomenų pirminė analizė?. Pedagogika / Pedagogy, 146(2), 60–79. https://doi.org/10.15823/p.2022.146.3

Numeris

Skyriai

Straipsniai