Mokinių matematikos pažangumo ir mokytojo elgesio, valdant klasę, sąsajos: ką rodo mokymosi duomenų pirminė analizė?
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.146.3Pagrindiniai žodžiai:
mokinio pažangumas, mokytojo elgesys, klasės valdymas, mokymosi duomenų analizėSantrauka
Straipsnyje analizuojamos mokinių matematikos pažangumo ir mokytojo elgesio, valdant klasę, sąsajos. Klasės valdymas yra vienas iš reikšmingiausių veiksnių, darančių įtaką mokinių pasiekimams, ir kartu tai labai sudėtingas reiškinys, apimantis pedagoginius, socialinius ir kultūrinius mokinio-mokytojo ir tarpusavio mokinių sąveikos aspektus. Teoriniu atžvilgiu galime matyti šešias skirtingas klasės valdymo prieigas, kurių įvairūs elementai, siekiant koreguoti netinkamą mokinių elgesį ugdymo realybėje, paprastai yra integruojami. Straipsnyje pristatomi 12-os mokyklų 2020-2021 m. mokymosi analitikos duomenys, analizuojant įvairių mokytojo elgesio kintamųjų (dažno vertinimo, pagyrimų, pastabų) įtaką mokinių matematiniam pažangumui.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Agnė Brandišauskienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.