Tėvų patirtys ruošiantis vaikui, turinčiam autizmo spektro sutrikimą, lankyti pradinę bendrojo ugdymo mokyklą
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.147.8Pagrindiniai žodžiai:
autizmo spektro sutrikimą turintis vaikas, įtraukusis ugdymas, pradinė mokykla, tėvų patirtysSantrauka
Straipsnyje pateikiami kokybinio tyrimo rezultatai, atskleidžiantys autizmo spektro sutrikimą (toliau ASS) turinčių vaikų tėvų patirtis rengiantis vaikui pradėti lankyti pradinę bendrojo ugdymo mokyklą. Tyrime išryškėjo keturi svarbūs ASS turinčių vaikų rengimosi mokyklai aspektai: mokyklos pasirinkimo dilemos ir kriterijai, bendradarbiaujančio santykio su mokykla užmezgimas prieš pradedant vaikui lankyti mokyklą bei vaiko pasirengimas mokyklai.
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-09-18
Kaip cituoti
Raudeliūnaitė, R., & Gudžinskienė, V. . (2023). Tėvų patirtys ruošiantis vaikui, turinčiam autizmo spektro sutrikimą, lankyti pradinę bendrojo ugdymo mokyklą. Pedagogika / Pedagogy, 147(3), 164–182. https://doi.org/10.15823/p.2022.147.8
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2022 Rita Raudeliūnaitė, Vida Gudžinskienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.