Kokybiško nuotolinio ugdymo link: mokyklų pirmosios išmoktos pamokos COVID-19 pandemijos metu

Authors

  • Estela Daukšienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Elena Trepulė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Justina Naujokaitienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2021.142.1

Pagrindiniai žodžiai:

nuotolinis ugdymas, mokyklos veiklos sritys, kokybės kriterijų sritys, bendrojo ugdymo mokykla, COVID-19 pandemija

Santrauka

Staiga atsiradus poreikiui mokykloms pereiti prie nuotolinio ugdymo, dauguma mokyklų tam nebuvo pasiruošusios, neturėjo patirties ir kūrė neišbandytus scenarijus netipinėmis sąlygomis. Analizuojant nuotolinio ugdymo kokybės kriterijų sritis atskleidžiamos Lietuvos mokyklų pirmosios COVID-19 bangos patirtys ir išmoktos pamokos, turinčios įtaką tolimesniems nuotolinio ugdymo sprendimams. Siekiant nuotolinio ugdymo kokybės pokyčiai turi būti inicijuojami visose 8 straipsnyje įvardytose veiklos srityse.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-05-15

Kaip cituoti

Daukšienė, E., Trepulė, E., & Naujokaitienė, J. (2025). Kokybiško nuotolinio ugdymo link: mokyklų pirmosios išmoktos pamokos COVID-19 pandemijos metu. Pedagogika, 142(2), 5–23. https://doi.org/10.15823/p.2021.142.1

Numeris

Skyriai

Straipsniai