Kokybiško nuotolinio ugdymo link: mokyklų pirmosios išmoktos pamokos COVID-19 pandemijos metu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2021.142.1Pagrindiniai žodžiai:
nuotolinis ugdymas, mokyklos veiklos sritys, kokybės kriterijų sritys, bendrojo ugdymo mokykla, COVID-19 pandemijaSantrauka
Staiga atsiradus poreikiui mokykloms pereiti prie nuotolinio ugdymo, dauguma mokyklų tam nebuvo pasiruošusios, neturėjo patirties ir kūrė neišbandytus scenarijus netipinėmis sąlygomis. Analizuojant nuotolinio ugdymo kokybės kriterijų sritis atskleidžiamos Lietuvos mokyklų pirmosios COVID-19 bangos patirtys ir išmoktos pamokos, turinčios įtaką tolimesniems nuotolinio ugdymo sprendimams. Siekiant nuotolinio ugdymo kokybės pokyčiai turi būti inicijuojami visose 8 straipsnyje įvardytose veiklos srityse.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2021 Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.