Mąstymo lygis švietime: išsami Andersono taksonomijos peržiūra
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2021.141.3Pagrindiniai žodžiai:
švietimas, nauja taksonomija, mąstymo lygisSantrauka
Tyrimo, kuris buvo atliktas 2020 m. liepos–rugpjūčio mėn., tikslas – patikslinti Andersono taksonomiją ir įgyvendinti naują taksonomiją. Tyrime buvo naudojamas aprašomasis metodas. Į bendrą imtį pateko 1030 universiteto studentų, vidurinės mokyklos jaunesniųjų ir vyresniųjų klasių mokinių iš įvairių Indonezijos miestų. Naudoti 6 matavimo instrumentų tipai: aplinkosaugos žinios universitete; gamtos mokslų žinios universitete; socialinių mokslų žinios universitete; aplinkosaugos žinios mokykloje; gamtos mokslų žinios mokykloje; socialinių mokslų žinios mokykloje. Naująją taksonomiją sudarė 6 mąstymo lygiai: nustatymas, palyginimas, įgyvendinimas, problemų suvokimas, problemų sprendimas ir naujovių plėtojimas. Rezultatai parodė, kad studentų žinių balai vis dar buvo žemi: aplinkosaugos žinios universitete (34,85); gamtos mokslų žinios universitete (34,90); socialinių mokslų žinios universitete (36,52); aplinkosaugos žinios mokykloje (jaunesniųjų 30,21 ir vyresniųjų 34,72), gamtos mokslų žinios mokykloje (jaunesniųjų 31,29 ir vyresniųjų 36,46), socialinių mokslų žinios mokykloje ( jaunesniųjų 33,92 ir vyresniųjų 36,00). Nustatyta, kad studentų ir mokinių žinias dar reikia tobulinti įvairiomis švietimo naujovėmis. Tyrimo metu buvo sukurta nauja taksonomija, o jos įgyvendinimas parodė, kad studentų ir mokinių žinių balas vis dar labai žemas, matuojant pagal mąstymo lygį naujoje taksonomijoje, todėl studentų ir mokinių balą reikia gerinti diegiant įvairias švietimo naujoves.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2021 Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.