Indonezijos bakalauro studijų paskutinio kurso studentų darnaus ekonominio švietimo perspektyvos: apklausos tyrimo rezultatai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.139.11Pagrindiniai žodžiai:
paskutinio kurso bakalauro studentų perspektyva, aplinkosauginis mokymasis, pramonė 4.0, informacinių technologijų revoliucijaSantrauka
Šiame straipsnyje aptariamos Indonezijos bakalauro studijų paskutinio kurso studentų darnaus ekonominio švietimo perspektyvos. Studentų buvo paprašyta atsakyti į klausimus ir pateikti savo įžvalgas apie darnią ekonomiką. Rezultatai parodė, kad apskritai respondentai jau pasižymi geromis įžvalgomis ir suvokimu, taip pat yra išvystę teigiamas nuostatas apie darnios ekonomikos koncepciją. Vis dėlto realių elgesio tendencijų lygis žemas. Nors studentų susipažinimo su darnios ekonomikos sąvoka lygis procentais yra tendencingai aukštas ir jų nuostatos į darnią ekonomiką yra labai pozityvios, tai neatsispindi jų elgsenoje. Studentų nuostatos ir lūkesčiai apie darnų ekonominį švietimą visose mokymosi formose yra esminiai dalykai, kuriuos reikia praktikuoti aukštojo mokslo kontekste. Tikimasi, kad su darnios ekonomikos švietimu bus galima pakeisti jaunosios kartos, ypač studentų, nuostatas ir elgseną nukreipiant nuo tradicinės ekonomikos į ekologinę ekonomiką. Kitas svarbus įprasminimas taip pat yra susijęs su tūkstantmečio kartos pasiruošimu įžengti į pramonės 4.0 erą, kaip numatyta Jungtinių Tautų Tūkstantmečio vystymosi tikslų programoje.