11 klasių mokinių gimtosios lietuvių kalbos žodyno dydis

Authors

  • Rugilė Miškinytė Vilniaus universitetas
  • Loreta Vilkienė Vilniaus universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2020.138.4

Pagrindiniai žodžiai:

žodyno dydis, gimtakalbis, lietuvių kalba, 11 klasės mokinys, lyties veiksnys

Santrauka

Straipsnyje aprašomas tyrimas, kurio tikslas – išsiaiškinti, koks yra kelių mažų Lietuvos miestų 11 klasių mokinių gimtosios lietuvių kalbos žodyno dydis, be to, siekiama jį palyginti su Vilniaus mokinių rezultatais ieškant atsakymo į klausimą, ar gyvenamoji vieta daro įtaką mokinių žodyno dydžiui. Taip pat pateikiama įžvalgų, kurie sociolingvistiniai veiksniai daro įtaką mokinių žodyno dydžiui. Tyrimui pasirinkta patogioji imtis. Analizuojant duomenis atliktas T testas ir regresinė analizė.

Atsisiuntimai

Publikuota

2020-08-31

Kaip cituoti

Miškinytė, R., & Vilkienė, L. (2020). 11 klasių mokinių gimtosios lietuvių kalbos žodyno dydis. Pedagogika / Pedagogy, 138(2), 61–79. https://doi.org/10.15823/p.2020.138.4

Numeris

Skyriai

Straipsniai