Geografijos mokytojų požiūris į virtualiosios mokymo(si) aplinkos taikymą geografijos ugdyme
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1841Pagrindiniai žodžiai:
geografijos ugdymas, nuotolinis mokymas, virtualioji mokymo(si) aplinkaSantrauka
Straipsnyje pateikiama geografijos mokytojų požiūrio į virtualiosios mokymo(si) aplinkos taikymą ugdyme analizė. Išryškinami virtualiosios mokymo(si) aplinkos taikymo ypatumai geografijos ugdyme. Mokytojų požiūriai, siekiant nustatyti nuomonių skirtumus, yra diferencijuojami: vieni naudoja virtualiąją mokymosi aplinką, kiti nenaudoja.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-03-26
Kaip cituoti
Kontvainas, R. ., & Radčenko, M. . (2013). Geografijos mokytojų požiūris į virtualiosios mokymo(si) aplinkos taikymą geografijos ugdyme. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 118–126. https://doi.org/10.15823/p.2013.1841
Numeris
Skyriai
Straipsniai