Geografijos mokytojų požiūris į virtualiosios mokymo(si) aplinkos taikymą geografijos ugdyme

Authors

  • Rimantas Kontvainas Lietuvos edukologijos universitetas
  • Marina Radčenko Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1841

Pagrindiniai žodžiai:

geografijos ugdymas, nuotolinis mokymas, virtualioji mokymo(si) aplinka

Santrauka

Straipsnyje pateikiama geografijos mokytojų požiūrio į virtualiosios mokymo(si) aplinkos taikymą ugdyme analizė. Išryškinami virtualiosios mokymo(si) aplinkos taikymo ypatumai geografijos ugdyme. Mokytojų požiūriai, siekiant nustatyti nuomonių skirtumus, yra diferencijuojami: vieni naudoja virtualiąją mokymosi aplinką, kiti nenaudoja.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-03-26

Kaip cituoti

Kontvainas, R. ., & Radčenko, M. . (2013). Geografijos mokytojų požiūris į virtualiosios mokymo(si) aplinkos taikymą geografijos ugdyme. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 118–126. https://doi.org/10.15823/p.2013.1841

Numeris

Skyriai

Straipsniai