Savanorių, dalyvaujančių socioedukacinėse veiklose, skirtose asmenims, turintiems psichinę negalią, altruizmo ugdymosi patirtys
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1826Pagrindiniai žodžiai:
savanorių altruistiniai išgyvenimai ir patirtys, socioedukacinė veikla, rašytinės refleksijosSantrauka
Straipsnyje pristatomi savanorių, dalyvavusių socioedukacinėse veiklose, skirtose asmenims, turintiems psichinę negalią, altruistiniai išgyvenimai ir patirtys. Rezultatai atskleidė, kad teigiami savanorių išgyvenimai ir asmeninė patirtis, siejama su sėkminga socioedukacine veikla per asmeninių nuostatų ir vertybių suvokimą ir transformaciją bei adekvačius tarpusavio santykius su asmenimis, turinčiais psichinę negalią, yra pamatinės sėkmingo altruizmo ugdymosi prielaidos.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-06-10
Kaip cituoti
Gudinavičius, B. ., & Gudonis, V. . (2013). Savanorių, dalyvaujančių socioedukacinėse veiklose, skirtose asmenims, turintiems psichinę negalią, altruizmo ugdymosi patirtys. Pedagogika / Pedagogy, 110(2), 115–121. https://doi.org/10.15823/p.2013.1826
Numeris
Skyriai
Straipsniai