Savanorių, dalyvaujančių socioedukacinėse veiklose, skirtose asmenims, turintiems psichinę negalią, altruizmo ugdymosi patirtys

Authors

  • Benas Gudinavičius Šiaulių universitetas
  • Vytautas Gudonis Šiaulių universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1826

Pagrindiniai žodžiai:

savanorių altruistiniai išgyvenimai ir patirtys, socioedukacinė veikla, rašytinės refleksijos

Santrauka

Straipsnyje pristatomi savanorių, dalyvavusių socioedukacinėse veiklose, skirtose asmenims, turintiems psichinę negalią, altruistiniai išgyvenimai ir patirtys. Rezultatai atskleidė, kad teigiami savanorių išgyvenimai ir asmeninė patirtis, siejama su sėkminga socioedukacine veikla per asmeninių nuostatų ir vertybių suvokimą ir transformaciją bei adekvačius tarpusavio santykius su asmenimis, turinčiais psichinę negalią, yra pamatinės sėkmingo altruizmo ugdymosi prielaidos.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-06-10

Kaip cituoti

Gudinavičius, B. ., & Gudonis, V. . (2013). Savanorių, dalyvaujančių socioedukacinėse veiklose, skirtose asmenims, turintiems psichinę negalią, altruizmo ugdymosi patirtys. Pedagogika / Pedagogy, 110(2), 115–121. https://doi.org/10.15823/p.2013.1826

Numeris

Skyriai

Straipsniai