Krizių valdymo mokyklose ypatumai

Authors

  • Birutė Balsevičienė Kauno r. Garliavos vidurinė mokykla
  • Liuda Šinkariova Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1824

Pagrindiniai žodžiai:

krizė mokykloje, krizės valdymas, krizės valdymo mokykloje modeliai

Santrauka

Straipsnyje analizuojama užsienio mokslininkų darbai, skirti krizės valdymui mokyklose ir šiandienė situacija Lietuvoje. Aptariama krizės mokykloje sąvoka, dažniausiai taikomi krizės valdymo mokykloje modeliai, jų ypatumai. Literatūros analizės rezultatai atskleidė, kad dažniausiai taikomas krizės valdymo mokykloje modelis, kuris susideda iš keturių pagrindinių etapų: pasiruošimas, prevencija, atsakas ir išgijimas (PPAI modelis).

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-06-10

Kaip cituoti

Balsevičienė, B. ., & Šinkariova, L. . (2013). Krizių valdymo mokyklose ypatumai. Pedagogika / Pedagogy, 110(2), 96–102. https://doi.org/10.15823/p.2013.1824

Numeris

Skyriai

Straipsniai