Krizių valdymo mokyklose ypatumai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1824Pagrindiniai žodžiai:
krizė mokykloje, krizės valdymas, krizės valdymo mokykloje modeliaiSantrauka
Straipsnyje analizuojama užsienio mokslininkų darbai, skirti krizės valdymui mokyklose ir šiandienė situacija Lietuvoje. Aptariama krizės mokykloje sąvoka, dažniausiai taikomi krizės valdymo mokykloje modeliai, jų ypatumai. Literatūros analizės rezultatai atskleidė, kad dažniausiai taikomas krizės valdymo mokykloje modelis, kuris susideda iš keturių pagrindinių etapų: pasiruošimas, prevencija, atsakas ir išgijimas (PPAI modelis).
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-06-10
Kaip cituoti
Balsevičienė, B. ., & Šinkariova, L. . (2013). Krizių valdymo mokyklose ypatumai. Pedagogika / Pedagogy, 110(2), 96–102. https://doi.org/10.15823/p.2013.1824
Numeris
Skyriai
Straipsniai