Meninio ugdymo integralumo problema meno kaitos ir vizualiosios kultūros kontekste

Authors

  • Edita Musneckienė Šiaulių universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.014

Pagrindiniai žodžiai:

meninis ugdymas, vizualioji kultūra, meno integralumas, neformalusis meninis švietimas

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama meninio ugdymo integralumo problema formaliajame ugdyme ir neformaliajame švietime. Šiuolaikinio meno ir kultūros paradigminė kaita, vizualiosios kultūros kontekstas sudaro prielaidas meninio ugdymo turinio plėtotei. Straipsnyje remiamasi tarptautinio tyrimo „Šiuolaikinis menas ir vizualioji kultūra ugdyme“ įžvalgomis, pristatomi kai kurie tyrimo rezultatai, kurie atskleidžia probleminius meninio ugdymo aspektus ir iššūkius šiuolaikinės kultūros kaitos kontekste.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-06-10

Kaip cituoti

Musneckienė, E. . (2014). Meninio ugdymo integralumo problema meno kaitos ir vizualiosios kultūros kontekste. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 167–179. https://doi.org/10.15823/p.2014.014

Numeris

Skyriai

Straipsniai