Meninio ugdymo integralumo problema meno kaitos ir vizualiosios kultūros kontekste
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.014Pagrindiniai žodžiai:
meninis ugdymas, vizualioji kultūra, meno integralumas, neformalusis meninis švietimasSantrauka
Straipsnyje nagrinėjama meninio ugdymo integralumo problema formaliajame ugdyme ir neformaliajame švietime. Šiuolaikinio meno ir kultūros paradigminė kaita, vizualiosios kultūros kontekstas sudaro prielaidas meninio ugdymo turinio plėtotei. Straipsnyje remiamasi tarptautinio tyrimo „Šiuolaikinis menas ir vizualioji kultūra ugdyme“ įžvalgomis, pristatomi kai kurie tyrimo rezultatai, kurie atskleidžia probleminius meninio ugdymo aspektus ir iššūkius šiuolaikinės kultūros kaitos kontekste.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-06-10
Kaip cituoti
Musneckienė, E. . (2014). Meninio ugdymo integralumo problema meno kaitos ir vizualiosios kultūros kontekste. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 167–179. https://doi.org/10.15823/p.2014.014
Numeris
Skyriai
Straipsniai