Asmens patirtis ir estetinė meno kūrinio vertė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.011Pagrindiniai žodžiai:
estetika, menas, interpretacija, patyrimas, patirtis, estetinis patyrimas, estetinė vertėSantrauka
Estetikos problemų samprata, aiškinimo būdai priklauso nuo vieno ar kito laikotarpio teorinėje kultūroje įsitvirtinusių mąstymo principų, filosofinėje mintyje vyraujančių tikrovės supratimo paradigmų. Atsižvelgiant į šią aplinkybę, straipsnyje siekiama parodyti, kaip estetinę meno kūrinių vertę linkstama aiškinti remiantis tradicine mąstysena, kurią postmoderni sąmonė nedvejodama priskiria metafizinės galvosenos sričiai, ir kaip ši problema sprendžiama laikantis interpretacinio požiūrio į tikrovę, pabrėžiančio semantinės asmens patirties reikšmę tikrovei suprasti.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-06-10
Kaip cituoti
Jackūnas, Žibartas . (2014). Asmens patirtis ir estetinė meno kūrinio vertė. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 130–140. https://doi.org/10.15823/p.2014.011
Numeris
Skyriai
Straipsniai