Universiteto administracijos ir studentų reikalavimai dėstytojo kompetencijai

Authors

  • Danguolė Razmaitė Šiaulių universitetas
  • Džeraldas Dagys Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.003

Pagrindiniai žodžiai:

universiteto administracija, studentai, reikalavimai, dėstytojo kompetencija

Santrauka

Kintant edukacinei paradigmai, kyla nauji iššūkiai ir aukštosios mokyklos dėstytojo veiklai bei kompetencijai. Tirta, kokie yra universitetų administracijos ir studentų reikalavimai dėstytojo kompetencijai ir ar tie reikalavimai panašūs. Atliktas tyrimas parodė, kad vis dėlto išlieka takoskyra tarp universitetų studentų ir universiteto administracijos keliamų reikalavimų dėstytojų kompetencijai. Pažymėtina, kad universiteto administracija kelia reikalavimus, kurie yra reglamentuoti Lietuvos Respublikos nacionaliniu lygiu, t. y. Aukštojo mokslo įstatymo nuostatomis, o mokslininkų išskirtos kompetencijų apibrėžtys išlieka kaip teorinis konstruktas, mokslo rezultatas. Studentų reikalavimuose išskiriamos tokios dėstytojų kompetencijos (pedagoginė, metamokymosi, techninė ir kt.), kurios sąveikauja su mokymo proceso rezultatyvumu ir kokybe.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-06-10

Kaip cituoti

Razmaitė, D. ., & Dagys, D. . (2014). Universiteto administracijos ir studentų reikalavimai dėstytojo kompetencijai. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 42–53. https://doi.org/10.15823/p.2014.003

Numeris

Skyriai

Straipsniai