Matematikos ir informatikos studijų programas pasirinkusių studentų informacinis raštingumas

Authors

  • Palmira Pečiuliauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Loreta Damauskienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.026

Pagrindiniai žodžiai:

informacinis raštingumas, matematikos ir informatikos programos

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamas matematikos ir informatikos studijų programas pasirinkusių studentų informacinis raštingumas pagal teorinio informacinio raštingumo modelio komponentus: 1) tikslo ir informacijos poreikio suvokimas; 2) informacijos paieškos strategijos nustatymas ir informacijos pasiekimas; 3) informacijos atranka ir tvarkymas, 4) informacijos panaudojimas nustatytam tikslui pasiekti; 5) etiškas ir legalus informacijos naudojimas. Palyginami tiksliųjų mokslų studentų informacinio raštingumo gebėjimai, ieškoma atsakymo į klausimą, kodėl jie skiriasi, kokie veiksniai juos lemia.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-09-10

Kaip cituoti

Pečiuliauskienė, P. ., & Damauskienė, L. (2014). Matematikos ir informatikos studijų programas pasirinkusių studentų informacinis raštingumas. Pedagogika / Pedagogy, 115(3), 39–51. https://doi.org/10.15823/p.2014.026

Numeris

Skyriai

Straipsniai