Saugomų teritorijų edukacinių programų analizė ir jų panaudojimo galimybės neformaliajam ugdymui

Authors

  • Asta Klimienė Šiaulių universitetas
  • Ramutis Klimas Šiaulių universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.032

Pagrindiniai žodžiai:

neformalusis ugdymas, edukacinės programos, saugomos teritorijos

Santrauka

Saugomų teritorijų edukacinė veikla – neformalusis švietimas – viena iš švietimo sudedamųjų dalių. Tačiau, tyrimo duomenimis, pastaruoju metu tiek mokinių, tiek visuomenės domėjimasis gamtamoksliniu ugdymu yra sumažėjęs: net 29 proc. respondentų nėra lankęsi saugomose teritorijose ir nesidomi ten organizuojamomis edukacinėmis veiklomis. Išanalizavus saugomų teritorijų siūlomas edukacines veiklas bei respondentų atsiliepimus, pastebima, kad Lietuvoje populiariausia edukacinė veikla yra ekskursija (51,3 proc.). Tik Kuršių nerijos nacionalinis parkas vykdo pažintinį edukacinį projektą su vietos mokykla, o Žemaitijos nacionaliniame parke yra Ekologinio ugdymo centras.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-09-23

Kaip cituoti

Klimienė, A., & Klimas, R. (2015). Saugomų teritorijų edukacinių programų analizė ir jų panaudojimo galimybės neformaliajam ugdymui. Pedagogika / Pedagogy, 119(3), 173–181. https://doi.org/10.15823/p.2015.032

Numeris

Skyriai

Straipsniai