Mokymo priemonės bendrojo ugdymo mokykloje: apsirūpinimas ir naudojimas

Authors

  • Albinas Kalvaitis Ugdymo plėtotės centras

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.024

Pagrindiniai žodžiai:

mokymo priemonė, bendrojo ugdymo mokykla, mokytojas, pamoka

Santrauka

Lietuvos Respublikos švietimo įstatymas nustato mokytojo teisę pasirinkti pedagoginės veiklos būdus ir formas, taip pat mokytojo prievolę užtikrinti geros kokybės ugdymą. Galimybė pasirinkti ir naudoti reikalingas mokymo priemones – svarbus pamokos kokybės aspektas. Straipsnyje aptariama, kaip Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklos yra apsirūpinusios įvairiomis mokymo priemonėmis ir kaip įvairios mokymo priemonės naudojamos pamokoje. Analizuojant situaciją Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose, remiamasi autoriaus 2013 m. atlikta mokytojų apklausa.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-09-23

Kaip cituoti

Kalvaitis, A. (2015). Mokymo priemonės bendrojo ugdymo mokykloje: apsirūpinimas ir naudojimas. Pedagogika / Pedagogy, 119(3), 73–81. https://doi.org/10.15823/p.2015.024

Numeris

Skyriai

Straipsniai