Neformalusis technologinis vaikų ugdymas Vilniaus mieste

Authors

  • Birutė Žygaitienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Jūratė Sinkevičienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.023

Pagrindiniai žodžiai:

technologinis ugdymas, technologinio ugdymo būreliai, neformalusis švietimas Vilniaus mieste

Santrauka

Remiantis atlikto tyrimo duomenimis, straipsnyje nagrinėjamos Vilniaus miesto neformaliojo vaikų švietimo ugdymo krypčių pasirinkimo galimybės ir veiksniai, lemiantys vaikų ir jaunimo dalyvavimą neformaliojo technologinio ugdymo veikloje. Aptariama neformaliojo švietimo įstaigų svarba ugdant vaikų ir jaunimo asmenines, socialines, mokymosi kompetencijas. Straipsnyje analizuojamos pagrindinės neformaliojo technologinio ugdymo organizavimo problemos Vilniaus miesto neformaliojo švietimo įstaigose ir tėvų požiūris į neformaliojo technologinio ugdymo užsiėmimų veiklą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-09-23

Kaip cituoti

Žygaitienė, B., & Sinkevičienė, J. (2015). Neformalusis technologinis vaikų ugdymas Vilniaus mieste. Pedagogika / Pedagogy, 119(3), 60–72. https://doi.org/10.15823/p.2015.023

Numeris

Skyriai

Straipsniai