Neformalusis technologinis vaikų ugdymas Vilniaus mieste
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.023Pagrindiniai žodžiai:
technologinis ugdymas, technologinio ugdymo būreliai, neformalusis švietimas Vilniaus miesteSantrauka
Remiantis atlikto tyrimo duomenimis, straipsnyje nagrinėjamos Vilniaus miesto neformaliojo vaikų švietimo ugdymo krypčių pasirinkimo galimybės ir veiksniai, lemiantys vaikų ir jaunimo dalyvavimą neformaliojo technologinio ugdymo veikloje. Aptariama neformaliojo švietimo įstaigų svarba ugdant vaikų ir jaunimo asmenines, socialines, mokymosi kompetencijas. Straipsnyje analizuojamos pagrindinės neformaliojo technologinio ugdymo organizavimo problemos Vilniaus miesto neformaliojo švietimo įstaigose ir tėvų požiūris į neformaliojo technologinio ugdymo užsiėmimų veiklą.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-09-23
Kaip cituoti
Žygaitienė, B., & Sinkevičienė, J. (2015). Neformalusis technologinis vaikų ugdymas Vilniaus mieste. Pedagogika / Pedagogy, 119(3), 60–72. https://doi.org/10.15823/p.2015.023
Numeris
Skyriai
Straipsniai