Šeimos ir mokyklos ugdomųjų galių integracijos problemos

Authors

  • Marijona Barkauskaitė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.20

Pagrindiniai žodžiai:

bendradarbiavimas, požiūris, sėkmės veiksniai, formos, ugdomųjų galių integracija

Santrauka

Remiantis mokytojų, mokinių tėvų, mokinių ir mokyklos vadovų apklausa, siekiama išsiaiškinti jų požiūrį į šeimos ir mokyklos bendravimą, ugdomųjų galių ir galimybių integraciją siekiant kokybiško mokinių ugdymo(si). Nagrinėti sėkmingo bendravimo trikdžiai ir sėkmės veiksniai bei veiklos formos, įgalinančios jaustis saugiai, keičiantis informacija, padedant ir pripažįstant vieniems kitus, sprendžiant asmens, klasės ar mokyklos problemas šių dienų sąlygomis.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-06-15

Kaip cituoti

Barkauskaitė, M. (2016). Šeimos ir mokyklos ugdomųjų galių integracijos problemos. Pedagogika / Pedagogy, 122(2), 49–59. https://doi.org/10.15823/p.2016.20

Numeris

Skyriai

Straipsniai