Šeimos ir mokyklos ugdomųjų galių integracijos problemos
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.20Pagrindiniai žodžiai:
bendradarbiavimas, požiūris, sėkmės veiksniai, formos, ugdomųjų galių integracijaSantrauka
Remiantis mokytojų, mokinių tėvų, mokinių ir mokyklos vadovų apklausa, siekiama išsiaiškinti jų požiūrį į šeimos ir mokyklos bendravimą, ugdomųjų galių ir galimybių integraciją siekiant kokybiško mokinių ugdymo(si). Nagrinėti sėkmingo bendravimo trikdžiai ir sėkmės veiksniai bei veiklos formos, įgalinančios jaustis saugiai, keičiantis informacija, padedant ir pripažįstant vieniems kitus, sprendžiant asmens, klasės ar mokyklos problemas šių dienų sąlygomis.
Atsisiuntimai
Publikuota
2016-06-15
Kaip cituoti
Barkauskaitė, M. (2016). Šeimos ir mokyklos ugdomųjų galių integracijos problemos. Pedagogika / Pedagogy, 122(2), 49–59. https://doi.org/10.15823/p.2016.20
Numeris
Skyriai
Straipsniai