Studijų rezultatų sąsajų su studijų metodais, taikant žodines mokymo priemones, teorinis pagrindimas

Authors

  • Gintautė Žibėnienė Mykolo Romerio universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.61

Pagrindiniai žodžiai:

studijų rezultatai, žodinės mokymo priemonės, studijų metodai

Santrauka

Straipsnyje aptariamos studijų rezultatų sąsajos su studijų metodais, žodinėmis mokymo priemonėmis. Šios sąsajos grindžiamos curriculum teorija, kaip priemone, padedančia pasiekti studijų programos elementų tarpusavio dermę ir sudarančia prielaidas kokybiškam studijų procesui; studijų rezultatų samprata, kaip svarbiu studijų programos elementu, aktualiu projektuojant studijų turinį, organizuojant studijų procesą; studijų rezultatų sąsaja su ugdymo tikslų taksonomijomis ir atitinkamai su studijų metodais bei kitais studijų programos elementais. Taip pat įvardijamos Europos aukštojo mokslo erdvės kūrimo nuostatos studijų rezultatų ir žodinių mokymosi priemonių aspektu. Straipsnio tikslas – pristatyti studijų rezultatų sąsajų su studijų metodais, žodinėmis mokymo priemonėmis teorinį pagrindimą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-12-02

Kaip cituoti

Žibėnienė, G. . (2016). Studijų rezultatų sąsajų su studijų metodais, taikant žodines mokymo priemones, teorinis pagrindimas. Pedagogika / Pedagogy, 124(4), 193–205. https://doi.org/10.15823/p.2016.61

Numeris

Skyriai

Straipsniai