Studijų rezultatų sąsajų su studijų metodais, taikant žodines mokymo priemones, teorinis pagrindimas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.61Pagrindiniai žodžiai:
studijų rezultatai, žodinės mokymo priemonės, studijų metodaiSantrauka
Straipsnyje aptariamos studijų rezultatų sąsajos su studijų metodais, žodinėmis mokymo priemonėmis. Šios sąsajos grindžiamos curriculum teorija, kaip priemone, padedančia pasiekti studijų programos elementų tarpusavio dermę ir sudarančia prielaidas kokybiškam studijų procesui; studijų rezultatų samprata, kaip svarbiu studijų programos elementu, aktualiu projektuojant studijų turinį, organizuojant studijų procesą; studijų rezultatų sąsaja su ugdymo tikslų taksonomijomis ir atitinkamai su studijų metodais bei kitais studijų programos elementais. Taip pat įvardijamos Europos aukštojo mokslo erdvės kūrimo nuostatos studijų rezultatų ir žodinių mokymosi priemonių aspektu. Straipsnio tikslas – pristatyti studijų rezultatų sąsajų su studijų metodais, žodinėmis mokymo priemonėmis teorinį pagrindimą.