Statistinių metodų taikymas edukologijoje: Bronislovo Bitino parengtų mokymosi priemonių turinio sudarymo didaktiniai principai

Authors

  • Palmira Pečiuliauskienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.50

Pagrindiniai žodžiai:

didactic principles, statistical method, quantitative study

Santrauka

Straipsnyje, remiantis profesoriaus B. Bitino darbais, didaktiniu požiūriu nagrinėjamos mokymosi priemonės apie statistinių metodų taikymą edukologijoje. Straipsnyje ieškoma atsakymo į probleminį klausimą: kokie profesoriaus B. Bitino parengtų mokymosi priemonių apie statistinių metodų taikymą edukologijoje sudarymo didaktiniai principai? Mokymosi priemonės klasifikuojamos į dvi grupes: metodologinės (matematinės statistikos taikymas kiekybiniuose tyrimuose) ir technologinės (kompiuterinė įranga, kompiuterinės programos, skirtos kiekybinių tyrimų duomenims apdoroti). Remiantis šiuolaikinės didaktikos principais analizuojamas metodologinių ir technologinių mokymosi priemonių apie statistinių metodų taikymą edukologijoje turinys, jo projektavimo ypatumai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-12-02

Kaip cituoti

Pečiuliauskienė, P. . (2016). Statistinių metodų taikymas edukologijoje: Bronislovo Bitino parengtų mokymosi priemonių turinio sudarymo didaktiniai principai. Pedagogika, 124(4), 47–57. https://doi.org/10.15823/p.2016.50

Numeris

Skyriai

Straipsniai