Mokinių priklausymo mokyklai jausmas: namų įtaka
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.11Pagrindiniai žodžiai:
priklausymo mokyklai jausmas, edukacinė aplinka, namų aplinka, mokyklos aplinkaSantrauka
Priklausymo mokyklai jausmas apibrėžia, kiek mokiniai jaučiasi asmeniškai priimti, gerbiami, įtraukiami ir palaikomi mokytojų bei kitų bendruomenės narių mokyklos aplinkoje. Tai yra subjektyvus mokinio įvertinimas, kuris yra susijęs su pagarbos ir priėmimo jausmu mokykloje, t. y. psichologine mokyklos / klasės naryste. Šiame straipsnyje nagrinėjama, kokie namų edukacinės aplinkos veiksniai turi įtakos mokinio priklausymo mokyklai jausmo formavimui. Tyrime dalyvavo 4 618 penkiolikmečių mokinių iš 216 bendrojo ugdymo ir profesinių mokyklų.
Atsisiuntimai
Publikuota
2017-04-13
Kaip cituoti
Dukynaitė, R., & Dudaitė, J. . (2017). Mokinių priklausymo mokyklai jausmas: namų įtaka. Pedagogika / Pedagogy, 125(1), 143–157. https://doi.org/10.15823/p.2017.11
Numeris
Skyriai
Straipsniai