Mokinių priklausymo mokyklai jausmas: namų įtaka

Authors

  • Rita Dukynaitė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Jolita Dudaitė Mykolo Romerio universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.11

Pagrindiniai žodžiai:

priklausymo mokyklai jausmas, edukacinė aplinka, namų aplinka, mokyklos aplinka

Santrauka

Priklausymo mokyklai jausmas apibrėžia, kiek mokiniai jaučiasi asmeniškai priimti, gerbiami, įtraukiami ir palaikomi mokytojų bei kitų bendruomenės narių mokyklos aplinkoje. Tai yra subjektyvus mokinio įvertinimas, kuris yra susijęs su pagarbos ir priėmimo jausmu mokykloje, t. y. psichologine mokyklos / klasės naryste. Šiame straipsnyje nagrinėjama, kokie namų edukacinės aplinkos veiksniai turi įtakos mokinio priklausymo mokyklai jausmo formavimui. Tyrime dalyvavo 4 618 penkiolikmečių mokinių iš 216 bendrojo ugdymo ir profesinių mokyklų.

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-04-13

Kaip cituoti

Dukynaitė, R., & Dudaitė, J. . (2017). Mokinių priklausymo mokyklai jausmas: namų įtaka. Pedagogika / Pedagogy, 125(1), 143–157. https://doi.org/10.15823/p.2017.11

Numeris

Skyriai

Straipsniai