Daugialypio intelekto teorijos taikymas (tiksliųjų mokslų) pamokose: nuo empirinio iki kritinio požiūrio

Authors

  • Nadi Suprapto Universitas Negeri Surabaya, Indonesia
  • Wei-Yu Liu National Dong Hwa University, Taiwan
  • Chih-Hsiung Ku National Dong Hwa University, Taiwan

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.30

Pagrindiniai žodžiai:

daugialypis intelektas, empirinis, kritinis, Taivanas, tiksliųjų mokslų pamoka

Santrauka

Remiantis daugialypio intelekto (DI) teorija, yra atlikta daug edukacinių, tiek kiekybinių, tiek kokybinių, tyrimų, taip pat ir veiklos tyrimų. Šie tyrimai yra reikalingi pedagogikos mokslui plėtoti. Tyrimai padėjo nustatyti tobulintinas metodologijos, tyrimo priemonių, taip pat ir pačios daugialypio intelekto teorijos supratimo sritis, pasiremiant Gardnerio teorija. Šiuo straipsniu pristatoma dalis antrinio tyrimo, kuriame remiamasi kitų autorių šaltiniais, pačių straipsnio autorių žiniomis, stebėjimo rezultatais ir patirtimi. Straipsnyje aprašoma, kaip daugialypio intelekto teorija buvo taikoma ankstesniame tyrime, pateikiama jos kritinė analizė ir autorių nuomonė. Apibendrinus, šis straipsnis analizuoja empirinius DI tyrimus, pateikia interpretacinį požiūrį, kritinį požiūrį į DI ir mūsų asmeninį požiūrį į DI teoriją. Be to, straipsnyje autoriai aprašo teorijos įgyvendinimo Taivano mokykloje pamoką, atsižvelgiant į intelekto kriterijų atitiktį. Taip pat yra pateiktas DI teorijos įgyvendinimo pavyzdys tiksliųjų mokslų srityje.

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-06-05

Kaip cituoti

Suprapto, N., Liu, W.-Y., & Ku, C.-H. (2017). Daugialypio intelekto teorijos taikymas (tiksliųjų mokslų) pamokose: nuo empirinio iki kritinio požiūrio. Pedagogika / Pedagogy, 126(2), 214–227. https://doi.org/10.15823/p.2017.30

Numeris

Skyriai

Straipsniai